"אמרו שגולדן סטייט איבדה את זה. בלה, בלה, בלה"

קליי תומפסון עם קווין קוק
קליי תומפסון עם קווין קוק | AFP

דריימונד גרין סגר חשבון עם המבקרים אחרי ה-92:113 המפלצתי על סן אנטוניו בפתיחת הפלייאוף, פופוביץ' היה חסר אונים: "אולי אבקש מדוראנט לא להיות כל כך טוב". מחמאות גדולות לבן סימונס והמספרים של טורונטו

(גודל טקסט)

אמרו שהיא פצועה, חשבו שבלי סטף קרי היא פגיעה, אבל גולדן סטייט הראתה הלילה (בין שבת לראשון) שהיא עדיין המועמדת המובילה לזכייה באליפות.

הווריירס דרסו ללא רחמים את סן אנטוניו (92:113) במשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף ושלחו מסר לקראת המשך הפוסט סיזן. "אמרו שהווריירס איבדו את זה, שהם כבר לא מחוברים ולא יכולים לנצח בלי קרי. בלה, בלה בלה", הגיב דריימונד גרין לביקורות. "אנחנו האלופים רוצים לשמור על תואר. לא אכפת לנו ממה שכולם אומרים. אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים, למרות שכולם שכחו".

גם מאמנה האגדי של סן אנטוניו נראה חסר אונים מול האיכות העדיפה של שחקני האלופה וחניכיו לא הובילו אפילו רגע אחד במהלך המשחק. "אולי אבקש מדני גרין לצמוח בכמה סנטימטרים ולקפוץ גבוה יותר, ומקווין דוראנט לא להיות כל כך טוב", אמר גרג פופוביץ' בציניות אופיינית. "ברבע הראשון נראינו כמו צבי שקופץ לתוך אורות מכונית. חשבתי שאנחנו מוכנים, פיזית ומנטלית, אבל טעיתי". רגע ביזארי אירע במסיבת העיתונאים כשפופ שאל מספר פעמים אם יש עוד שאלות, אבל העיתונאים החוששים נאלמו מול המאמן הוותיק.

בן סימונס, במשחק הפלייאוף הראשון שלו בקריירה, היה קרוב לטריפל דאבל. 17 נקודות, 14 אסיסטים ו-9 ריבאונדים היו לרוקי העונה שבדרך. ג'יי ג'יי רדיק החמיא לחברו הצעיר: "הוא בכלל לא מושפע מהלחץ. יש לו יצר תחרותיות בריא למשחקים גדולים. הוא לוקח דברים אישית. זה ישרת אותו במשחקי הפלייאוף לאורך הקריירה". סימונס עצמו אמר: "בפלייאוף אין רגע דל, אי אפשר להוריד את הרגל מהדוושה אפילו לשנייה".

קווין דוראנט. פופוביץ' יבקש ממנו להיות פחות טוב (AFP)
קווין דוראנט. פופוביץ' יבקש ממנו להיות פחות טוב (AFP)

טורונטו הורידה אתמול קוף גדול מהגב כשניצחה משחק ראשון בפלייאוף אחרי 17 שנה ועשרה הפסדים. 16 השלשות שקלעו חניכיו של דוויין קייסי הן שיא מועדון בפלייאוף. עכשיו יקוו הקנדים לא למעוד במשחק השני ולהגיע לבירה עם יתרון מבטיח.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי