"יש לבלאט קושי להתחבר לשחקני NBA וזאת בעיה"

בלאט
בלאט | צילום: Gettyimages

קאריל, המאמן של הישראלי בפרינסטון וסוג של גורו אמר ל"ניו יורק דיילי ניוז": "סטיב מילס רוצה אותו בניקס אבל איך אפשר למנות חבר טוב כשאתה לא בטוח שהוא יכול להצליח. זאת ליגה של שחקנים"

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)

הטיסה המחודשת של דייויד בלאט לעבר משרת אימון ב-NBA ספגה היום (חמישי) מכה קלה בכנף. פיט קאריל, מאמנו של אלוף היורוקאפ בפרינסטון ומי שהיווה מעין גורו עבורו, פקפק בקול רם בסיכויים של אקס קליבלנד לקבל משרה בקבוצת NBA.

"ניו יורק דיילי ניוז" פנה לקאריל בן ה-87, היות והוא אימן את בלאט ואת נשיא ניו יורק ניקס, סטיב מילס, בפרינסטון בתחילת שנות השמונים, והמאמן הישראלי נחשב למועמד מטעם מילס למשרת המאמן בניקס והוא אמור לעבור בתחילת השבוע הבא ראיון בתפוח הגדול. 

"דייויד וסטיב מאוד קרובים ואני בטוח שהמועמדות שלו תילקח בחשבון בשיא הרצינות", אמר קאריל לעיתון, "אבל איך אפשר למנות את החבר הכי טוב שלך אם אתה לא בטוח שהוא יכול להצליח?". המאמן הוותיק גם חשף את הסיבה שלדעתו פועלת לרעת בלאט: "יש לו קושי להתחבר לשחקני NBA. כבר כשאני הגעתי לליגה הזאת קראו לה ליגה של שחקנים ולא לקח לי הרבה זמן לגלות שזה נכון. באירופה יש למאמנים יכולת לקבוע הרבה יותר".


"אם הניקס צריכים מורה, בלאט דווקא מתאים" (אתר היורוקאפ)

עם זאת סבור קאריל שדווקא קבוצה כמו ניקס טובה לבלאט מאחרות: "הם חייבים לעבור תהליך מאוד רציני של בנייה מחדש ואולי מה שהם צריכים זה מורה יותר מאשר מישהו ליח"צ וקידום". ולקינוח אמר מי שטיפח את "התקפת פרינסטון" שהשפיעה על סגנון האימון של בלאט: "אם דייויד ישאל אותי אומר לו לשכוח ממנה, אבד עליה הכלח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי