דיווח: דייויד בלאט ייפגש השבוע עם ג'נרל מנג'ר הניקס

דייויד בלאט עם סקוטי ווילבקין
דייויד בלאט עם סקוטי ווילבקין | אתר היורוקאפ

לפי ESPN, סקוט פרי יטוס השבוע לאירופה לטובת ראיון עם אלוף היורוקאפ הטרי. גם עוזר המאמן בסן אנטוניו, ג'יימס בורגו מועמד, לצד מייק בודנהולזר מאטלנטה

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)
האם דייויד בלאט יעשה בקרוב עוד צעד בדרך חזרה ל-NBA? אדיאן ווז'נרובסקי ואיאן בגלי מ-ESPN דיווחו לפנות בוקר (שבת) שניו יורק ניקס מתכננת להפיגש עם אלוף היורוקאפ הטרי באירופה כבר בשבוע הקרוב.


הדיווח מבוסס על מקורות מתוך הליגה לפיהם הג'נרל מנג'ר של הניקס סקוט פרי, מתכנן לנצל את הגיחה לאירופה גם למטרות סקאוטינג, כשהפגישה עם בלאט תקבע לגבי מועמדותו להחליף את ג'ף הורנסק. מאמן דרושפאקה כידוע, נמצא בקשר הדוק עם נשיא הניקס סטיב מילס, שתמך בו בעבר לתפקיד המאמן תחת פיל ג'קסון.


עם זאת, לפי הדיווח, פרי לא נמצא בקשרים עם בלאט, שמצידו יצטרך לשכנע את גנרל מנג'ר הניקס שהשניים יוכלו לשתף פעולה בהצלחה בתפוח הגדול, בנוסף לכך שיתחבר בקלות שחקנים ויגייס שחקנים חופשיים. לזכותו של הישראלי עומד הרקורד הבלתי ניתן לערעור שלו באירופה, לצד הצלחתו בתקופה בקליבלנד בה רשם מאזן של 40:83 והגיע לגמר ה-NBA ב-2015.


The Knicks are meeting with David Blatt in Europe next week on head coaching job, and plan also to interview Spurs assistant coach James Borrego, league sources tell me and @IanBegley.

— Adrian Wojnarowski (@wojespn) April 20, 2018

בנוסף לבלאט, מתכוונים בניקס להיפגש גם עם עוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו, ג'יימס בורגו, שנחשב לכוכב עולה ולפי הדיווח כבר קיבל את אישור הספרס ללכת לראיון. מועמד נוסף לתפקיד הוא מאמן אטלנטה, מייק בודנהולזר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי