מאמן פורטלנד בדרך החוצה, דייויס: אשמח לפגוש את גולדן סטייט

אנתוני דייויס
אנתוני דייויס | AFP

סטוטס עשוי לשלם את מחיר ההדחה. כוכב ניו אורלינס רוצה לסגור חשבון: "הם עשו לנו סוויפ בפלייאוף הראשון שלי, עכשיו אנחנו יכולים לנצח". ווסטברוק סימן את רוביו: "היה לו קל, אני הולך לעצור את ה'חרא' הזה"

(גודל טקסט)
משחקי הלילה ב-NBA סידרו לנו עולה ראשונה לחצי הגמר האזורי (ניו אורלינס), קבוצה שנמצאת בדרך לשם (פילדלפיה) ושתי סדרות שכנראה ילכו עד הסוף.


אנתוני דייויס שנצץ במשחק הרביעי של הפליקנס על חשבונה של פורטלנד עם 47 נקודות, היה נרגש בסיום: "זה היה ממש כיף. חיכיתי לזה כבר כמה שנים. אני מנסה בכל משחק לשמח את העיר שלנו. כשדמרקוס נפצע הרבה אנשים חשבו שאנחנו גמורים, אבל המשכנו להילחם כי ידענו מה יש לנו. זה היה קרב של פלייאוף, קצת כיסוחים ובסוף ניצחנו. אשמח לשחק נגד גולדן סטייט, שעשו לנו סוויפ בפלייאוף הראשון שלי. לא אכפת לי נגד מי נשחק, אנחנו יכולים לנצח".


אצל הבלייזרס מנסים לעכל את התבוסה וההדחה המוקדמת שהגיעה למרות יתרון הביתיות. מארק שטיין מדווח שהמאמן טרי סטוטס עשוי לשלם בתפקידו ולעזוב אחרי שש שנים.


הרוחות סוערות גם בשורות אוקלהומה שנפלה ל-2:1 מול יוטה. ריקי רוביו הפך לשחקן השלישי בלבד בהיסטוריה של הג'אז שרושם טריפל דאבל בפלייאוף והראשון מאז ג'ון סטוקטון ב-2001. לראסל ווסטברוק נמאס מההגנה שלו ושל חבריו על הגארד הספרדי. "הוא קלע כמה זריקות. זה היה קל מדי. אבל אני הולך לעצור את החרא הזה במשחק הבא. תהיו בטוחים".


Ricky Rubio (26 points, 11 rebounds, 10 assists) notched his 1st career #NBAPlayoffs triple-double tonight. He is the first @utahjazz player to record a triple-double in the postseason since John Stockton on 4/28/01. pic.twitter.com/84WrahahJK

— NBA.com/Stats (@nbastats) April 22, 2018


רוביו עצמו נשמע מוחמא להיכלל ברשימה אחת עם הכוכב האגדי, שאף נכח באולם. "עצם העובדה ששמי מוזכר לצד סטוקטון היא כבוד עבורי. זה ענק. יש לי כבוד עצום אליו. אני יודע עד כמה חשובה למועדון הזה עמדת הרכז".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי