הארדן קלע יותר מכל מינסוטה ברבע השלישי, אינגלס כיכב

ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס מינסוטה
ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס מינסוטה | AFP

יוסטון ויוטה קרובות לעלייה לסיבוב הבא בפלייאוף ה-NBA בזכות תצוגות גדולות. המזוקן סיים עם 36 נקודות, אקס מכבי תל אביב עם 20. דונובן מיטשל קבע שיא נקודות לרוקי

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)
 שתי סדרות רבע גמר ה-NBA שחשבנו שיהיו מהיותר צמודות של השנים האחרונות שוחקו הלילה ולמרבה ההפתעה יכולות להסתיים כבר במשחק החמישי. יוסטון עלתה ל-1:3 על מינסוטה עם 96:113 שעוד עושה חסד עם המפסידה, ויוטה ג'אז המפתיעה מובילה באותה התוצאה על אוקלהומה סיטי אחרי 100:119.


מי שכיכב אצל יוטה, ובכלל בסדרה, הוא הרוקי דונובן מיטשל. הלילה הוא שבר את שיא הנקודות לרוקי במדי יוטה במשחק פלייאוף עם 33: "הוא משחק מדהים ובכלל לא כמו רוקי, זה כיף איתו ולעזור לו", אמר עליו חברו לקבוצה, הספרדי ריקי רוביו, שבעצמו קלע 13 נקודות ועשה עבודה גדולה בלעצור את כוכב אוקלהומה, ראסל ווסטברוק, כשהוציא ממנו ארבע עבירות כבר במחצית הראשונה.


"שיחקנו כקבוצה, עשינו עבודה גדולה בהנעת הכדור הלילה", הוסיף הספרדי, "אבל מה שהכי חשוב זה שניצחנו כי זו הסיבה שאנחנו פה". אקס מכבי תל אביב, ג'ו אינגלס, קלע 20 נקודות וסחט מחמאות בסיום המשחק.


pic.twitter.com/ZMIyqXcMXc

— Utah Jazz (@utahjazz) April 24, 2018


בצד המפסיד קיבלו בהלם את התוצאה ובעיקר התאכזבו מעוד היעלמות של הכוכב ראסל ווסטברוק בפלייאוף. הגארד שהיה עסוק בעיקר בריקי רוביו לקח קרטון עם פרצופו שעף לפרקט בחצי הראשון והחזיר אותו לאוהד, אבל בעיית העבירות שהוא נכנס אליה הוציאה אותו מהמשחק: "דברים כאלה קורים ואתה צריך ללמוד מה לעשות גם במצבים כאלה", הוא אמר בסיום.


"Rubio can't score on me if I get 6 fouls" – Russel Westbrook #OKCatUTA#TakeNote#UtahJazzpic.twitter.com/TfMag42dWW

— Digglesworth (@digglesworth11) April 24, 2018


יוסטון חוגגת את הניצחון ובעיקר את היכולת של ג'יימס הארדן. הרוקטס קלעו 50 נקודות מדהימות ברבע השלישי, מתוכן 22 של המזוקן. כריס פול שהוסיף 15 משלו ברבע הזה אמר בסיום: "ברור שכולם יסתכלו על הנקודות שקלענו אבל מה שניצח פה הייתה ההגנה. הצלחנו לגרום להם לזריקות קשות ולקחנו את הריבאונדים".


#MVP mood. ❄️@JHarden13 ends the night with 36 points! pic.twitter.com/6CkUWGku7b

— Houston Rockets (@HoustonRockets) April 24, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי