לא ברור אם קרי יחזור לחצי הגמר: "רק מקווים לטוב"

סטף קרי עם מאנו ג'ינובילי
סטף קרי עם מאנו ג'ינובילי | AFP

בגולדן סטייט חגגו את העלייה לשלב הבא, אבל מתוחים בשל מצבו של הכוכב שמחלים מפציעה. הווריירס הצדיעו לפופוביץ': "אוהבים אותך. הקבוצה שלך שיקפה מי אתה". וגם: האם ווייד וג'ינובילי יפרשו?

(גודל טקסט)
תמונת חצאי הגמר האזוריים מתחילה להסתמן. גולדן סטייט ופילדלפיה הצטרפו הלילה (בין שלישי לרביעי) לניו אורלינס ברשימת העולות לשלב הבא. בוסטון ב-2:3 על מילווקי. הווריירס התגברו על מלחמה גדולה של סן אנטוניו ברבע האחרון וניצחו 91:99 בדרך ל-1:4. קליי תומפסון החמיא לדריימונד גרין שהיה קרוב לטריפל דאבל עם 14 נקודות, שיא קריירה של 19 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. דריימונד יכול לעשות הכל, הוא משחק כמו חיה".


סטף קרי כבר חזר לאימונים, אך עדיין לא ברור האם יהיה כשיר למשחק הראשון מול הפליקנס או שיצטרף באמצע הסדרה. סטיב קר סירב להצביע על מועד חזרה מדויק. "סטף נכנס לחדר הכושר כל יום ועובד. הוא עושה את שלו ואנחנו עושים את שלנו. אנחנו רק מקווים לטוב, לא עושים שום תחזיות".


זה היה ניצחון 12 ברציפות של גולדן סטייט באורקל ארנה בפלייאוף. קליי תומפסון הוא השחקן השלישי בלבד בהיסטוריה שמגיע ל-300 סלי שדה בפוסט סיזן. השניים הקודמים היו ריק בארי וסטף קרי. קווין דוראנט עלה למקום ה-19 בקלעי כל הזמנים בפלייאוף (3,189) כשהוא עובר את פול פירס וקווין מקהייל.


סן אנטוניו שוב הופיעה ללא המאמן גרג פופוביץ' שמתאבל על אשתו ארין שמתה בשבוע שעבר ולמרות זאת חזרה מפיגור דו ספרתי ברבע האחרון ואף הייתה בעמדת ניצחון בדקות הסיום. "אני חושב שזה מראה על האופי והרוח של הקבוצה הזו – לא לוותר ולהתחרות עד הסוף", אמר פאו גאסול. "זה היה משחק ומצב שבו היינו יכולים פשוט לוותר כמה פעמים, אבל לא עשינו זאת, אז זה משהו שאנחנו יכולים להיות גאים בו".


אורקל ארנה. המבצר (AFP)
אורקל ארנה. המבצר (AFP)


גם הווריירס הצדיעו ליריבה ולמאמן שלה. "פופ, אנחנו אוהבים אותך", אמר סטיב קר. "כל הקבוצה וצוות האימון שלנו חושבים עליך כל יום. הקבוצה שלך שיקפה הלילה מי אתה". "מה שעבר עליהם בשבוע האחרון היה נורא", הוסיף תומפסון. "אני לא יכול לתאר לעצמי כמה קשה לצאת למגרש ולשחק בנסיבות כאלה".


עבור מאנו ג'ינובילי זה עשוי להיות משחקו האחרון. "אני חושב על זה הרבה זמן. שום דבר לא השתנה, אני פשוט עדיין לא יודע. אני צריך לחשוב על זה חודש-חודשיים ואז נראה איך אני מרגיש. אני לא לוקח החלטות ברגע, כשאני עצוב או מבואס", אמר הארגנטינאי.


מיאמי היט הפסידה לפילדלפיה וסיימה את עונת 2017/18. עבור דוויין ווייד בן ה-36 ייתכן שהיה זה המשחק האחרון בקריירה אחרי 15 עונות בליגה הטובה בעולם. אלוף ה-NBA שלוש פעמים הסכים להגיד בסיום: "בינתיים אין חדשות מרעישות. אני לא מתרכז בעתיד. הזיכרון מהעונה הזו עוד טרי. עכשיו אני צריך לחזור למשפחה שלי ורק אחר כך לחשוב על כדורסל, זה עוד רחוק ממני. אני מעריך את הדאגה של כולם". אשתו, גבריאל יוניון, צייצה בחשבון הטוויטר: "אני מקווה שזה לא הסוף, הוא אגדה".


I hope this isnt the end, but my God… @DwyaneWade has a career most people dream of. He is a damn legend. An icon. And hes cute #HeatNation

— Gabrielle Union (@itsgabrielleu) April 25, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי