סל ניצחון ו-44 נק' של לברון, אוקלהומה חזרה מפיגור 25

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

קינג ג'יימס קלע שלשה ענקית ב-95:98 והעלה את קליבלנד ליתרון ראשון בסדרה מול אינדיאנה, הת'אנדר ביצעו קאמבק מדהים מול יוטה ונשארו בחיים. יוסטון עלתה לחצי הגמר, טורונטו ב-2:3 על וושינגטון

(גודל טקסט)
ארבעה משחקים נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) בפלייאוף ה-NBA וכל אחד מהם סיפק לנו משהו מיוחד. לברון ג'יימס קלע סל ניצחון ענק ב-95:98 הדרמטי של קליבלנד על אינדיאנה, טורונטו חזרה לנצח מול וושינגטון ואוקלהומה חזרה מפיגור ענק לניצחון על יוטה ויוסטון השלימה 1:4 על מינסוטה.


קליבלנד קאבלירס – אינדיאנה פייסרס 95:98 (2:3)
אם מישהו היה צריך עוד הוכחה מדוע לברון ג'יימס הוא השחקן הגדול בדורנו ואחד הגדולים בכל הזמנים, הוא קיבל אותה (שוב פעם) הלילה. המלך הכריע משחק דרמטי והעלה את קבוצתו ליתרון לראשונה בסדרה. חמש וחצי דקות לסיום הפער עמד על שבע לקאבס, אבל הפייסרס חזרה והצליחו להשוות בזכות דומאנטס סאבוניס הצעיר מליטא. לברון איבד 25 שניות לסיום, אבל החזיר עם חסימה ענקית על ויקטור אולדיפו כשנותרו 3.5 שניות על השעון. בחזרה מפסק הזמן, קינג ג'יימס קיבל את הכדור, הסתובב וירה שלשה ענקית שצללה פנימה, ממש על הבאזר. עם 44 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים אפשר להבין את החגיגות הגדולות של הכוכב האגדי בסיום, אולדיפו נבלם על 12 (1 מ-7 ל-3). זה ההבדל בין שחקנים טובים לשחקנים גדולים.


טורונטו ראפטורס – וושינגטון וויזארדס 98:108 (2:3)
מאוד יכול להיות שמה שיכריע את הסדרה הזו יהיה יתרון הביתיות. שלושה רבעים המשחק הלך צמוד, ובתחילת הרבע האחרון הוויזארדס עוד הובילו. אבל אז התעורר דמאר דרוזן וסיים עם 32 נקודות (12 מ-24 מהשדה) כדי להחזיר לקנדים את היתרון בסדרה, להשאיר אותם הקבוצה היחידה העונה ב-NBA שלא הפסידה שלוש פעמים ברציפות ולקרב אותם משחק אחד בלבד מחצי הגמר האזורי. 26 ו-20 של ג'ון וול וברדלי ביל בהתאמה לא הספיקו לקבוצה מהבירה.


יוסטון רוקטס – מינסוטה טימברוולבס 104:122 (1:4)
לרוקטס לא היה קל בכלל, לא בכל הסדרה וגם לא במשחק האחרון שלה. מייק דאנטוני התלונן לפני מספר ימים שקבוצתו יצאה מהקצב שלה ואכן בחצי הראשון זה עוד היה צמוד הרבה בזכותם של קרל אנתוני טאונס שסוף סוף נזכר להופיע לסדרה (23 נקודות ו-13 ריבאונדים) וג'ף טיג (17). אבל בערב בו ג'ימי באטלר נבלם על שמונה נקודות בלבד לא באמת אפשר לנצח את אלופת הליגה הסדירה בביתה. ג'יימס הארדן היה סולידי (24 נקודות ב-4 מ-11 ל-3), אבל נעזר בעוד חמישה חברים שקלעו בספרות כפולות. עכשיו הם יחכו למנצחת בין אוקלהומה ליוטה.


After tonight's performance, Russell Westbrook joins Wilt Chamberlain (4 times) and LeBron James (2012 ECF) as the only players to record 45 PTS & 15 REB in a win, when facing playoff elimination. @EliasSportspic.twitter.com/e1N6nOtbG9

— NBA.com/Stats (@nbastats) April 26, 2018


אוקלהומה סיטי ת'אנדר – יוטה ג'אז 99:107 (3:2)
באמצע הרבע השלישי, כשהג'אז כבר היו בפיגור 25, כולם חשבו שהסיפור כבר גמור. חוץ מאחד, ראסל ווסטברוק קוראים לו. ה-MVP של העונה שעברה זרק 39 פעמים (קלע 17) וסיים עם לא פחות מ-45 נקודות, 15 כדורים חוזרים ושבעה אסיסטים. חוץ ממנו רק פול ג'ורג' קלע בספרות כפולות והגיע ל-34. כרמלו אנתוני לא טרח לעזור להם ונעצר על שבע בלבד. ג'יי קראודר היה הקלע המוביל של המפסידה עם 27 נקודות מהספסל. עכשיו הסדרה חוזרת לסולט לייק סיטי למשחק השישי שייערך בין שישי לשבת.




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי