דיווח בארה"ב: בלאט נפגש בשנית עם ראשי ניו יורק ניקס

דייויד בלאט
דייויד בלאט | אתר היורוקאפ

פורסם כי מאמן דרושפאקה שוחח בפעם השנייה עם נשיא הקבוצה ומי שנחשב לחברו סטיב מילס וכן עם הג'נרל מנג'ר סקוט פרי. האם הקדנציה השנייה בליגה הטובה מתקרבת?

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)

דייויד בלאט מוזכר כמועמד מוביל לאימון ניו יורק ניקס בכל פעם שבתפוח הגדול עוברת המחשבה לבצע שינוי, אבל נראה שהפעם מועמדותו רצינית מתמיד. על פי דיווח הלילה (בין חמישי לשישי) בארצות הברית, גורמים בניקס אישרו כי נפגשו עם דייויד בלאט באירופה לראיון שני.

כידוע, ניו יורק ניקס לא העפילה לפלייאוף גם השנה ובסיום העונה הסדירה בחרה לנתק את ההתקשרות עם המאמן ג'ף הורנסק ולבלאט קשרים עם בכירים בהנהלת הניקס, כך שאפשרות חזרתו ל-NBA, אחרי קדנציה ראשונה בקליבלנד ב-2015, בהחלט נראית על הפרק. בלאט הבהיר לא אחת כי ישמח לשוב לאמן ב-NBA, אבל כמאמן ראשי בלבד ולא כעוזר. כזכור, בעונתו של בלאט בקליבלנד הוא נעצר על ידי גולדן סטייט ווריירס בסדרת הגמר.

בלאט, כך לפי הדיווח, נפגש עם נשיא ניו יורק ניקס ומי שנחשב לחברו במשך שנים, סטיב מילס, וכן עם הג'נרל מנג'ר סקוט פרי. רק לפני יומיים דווח כי ראשי הניקס נפגשו גם עם מייק בודנהולצר שנפרד מאטאלנטה ובין המועמדים בין השאר גם מארק ג'קסון, דייויד פיזדייל וג'רי סטקהאוס.


דייויד בלאט וגביע היורוקאפ בו זכה. התפוח הגדול מחכה לו?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי