לברון ג'יימס וקליבלנד בסכנת הדחה, יוטה וטורונטו עלו שלב

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

הקאבס הובסו 121:78 באינדיאנה, הכוכב ספג מרפק ודימם והסתפק ב-22 נק' בדרך למשחק שביעי ומכריע. הג'אז בחצי גמר המערב אחרי 91:96 על אוקלהומה סיטי (2:4 בסדרה), הראפטורס במזרח עם 92:102 בוושינגטון (2:4)

(גודל טקסט)

קליבלנד הובסה 121:78 באינדיאנה והיא הולכת למשחק שביעי ומכריע בקוויקן לואן ארנה ובמצב של 3:3. לברון ג'יימס ספג מרפק ודימם ברבע השני ו-22 שהפיק מידיו לא הועילו מול הפייסרס. קודם לכן חגגה טורונטו עלייה לחצי גמר פלייאוף ה-NBA לאחר שניצחה 92:102 בוושינגטון ו-2:4 בסדרת רבע הגמר והיא תחכה למנצחת מבין הקאבס והפייסרס.


באוקלהומה סיטי בנו טרים דים לצדו של ראסל ווסטברוק כדי להתגבר על עזיבת קווין דוראנט, אבל כרמלו אנתוני כבר לא כוכב ולכן יוטה תהיה בחצי גמר המערב אחרי 91:96 במשחק מספר שש ו-2:4 בסדרה, שם תפגוש את יוסטון רוקטס. מחר (ראשון) לפנות בוקר תחל סדרת חצי גמר השנייה בין האלופה גולדן סטייט לניו אורלינס המפתיעה.


אינדיאנה – קליבלנד 78:121 (3:3)

מבט על השורה הסטטיסטית אומר הכל. המהלך של הקאבס בטרייד דד ליין לא היה כזה מבריק מסתבר ולברון, גדול ככל שיהיה לא יהיה מסוגל לקחת לבד קבוצה לאליפות. ריצת 20:35 ברבע השלישי סגרה עניין במשחק מספר שש והותירה את הרבע הרביעי לפרוטוקול בלבד. המלך סיים עם 22 באחוזים סבירים ותרם גם שבעה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. אבל מאחורי גבו שממה: קווין לאב? שבע נקודות ב-30% מהשדה, קייל קורבר וג'יי.אר. סמית' תרמו חמש שלשות, ביחד.


לברון ג'יימס. מרגיש כמו בתקופה הראשונה שלו בקליבלנד (AFP)
 

מנגד המארחת הציגה את ויקטור אולדיפו בשיאו עם טריפל דאבל סטייל ווסברוק: 28 נקודות, 13 ריבאונדים ועשרה אסיסטים. דומנטאס סאבוניס שוב עלה מצוין מהספסל עם 19 נקודות ושישה ריבאונדים. הפייסרס יגיעו לקליבלנד במומנטום ובינינו הסיום הכי הולם לעונה שעברו הקאבס תהיה הדחה כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

וושינגטון – טורונטו 102:92 (4:2)

הסדרה בין המדורגת שמינית לראשונה לא היתה כלל אמורה להיות צמודה אבל הוויזארדס הפתיעו גם במשחק השישי עם משחק צמוד עד שש דקות לסיום בניצוחם של בראדלי ביל (32 נק') וג'ון וול (23 נק' ו-8 אס'), אלא שאז נכנסו קייל לאורי (24 נק') ויונאס ולנצ'יונאס (14 נק' ו-12 ריב') לתמונה והכריעו את המשחק והסדרה.


 

Uh huh, and we be steady mobbin' pic.twitter.com/YPgVnNEonc

— Toronto Raptors (@Raptors) April 28, 2018


יוטה – אוקלוהומה סיטי 91:96 (2:4)

ראסל ווסטברוק סיים את הפלייאוף וזה ממש עצוב. הפנומן שוב הבריק עם 46 נקודות, 10 ריבאונדים וחמישה אסיסטים, אבל מצא עצמו לבד מול חבורה מאומנת היטב ורוקי מדהים בשם דונובן מיטשל שלמרות גילו הצעיר התייצב כמנהיג למשחק המכריע, צלף 38 נקודות ב-53.8% והעלה את הג'אז לחצי הגמר. הת'אנדר כבר הוליכו בשבע במהלך הרבע השני, פיגרו ב-12 בשלישי והתעוררו, או יותר נכון RW נתן גז, כדי לסגור ברבע הרביעי אבל פול ג'ורג החטיא שלשה במצב של 94:91 והמשחק ברח מהידיים.



כרמלו אנתוני. כוכב נופל (AFP)


ג'ורג' שדווקא הצדיק את בואו העונה היה נורא הלילה עם 2 מ-16 מהשדה וחמש נקודות בלבד, בעוד כרמלו לקח רק שבע זריקות ב-26 דקות, סיים עם שבע נקודות, בלי אסיסט ועם איבוד אחד. פתטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי