בארה"ב ממליצים: "דייויד בלאט מתאים למילווקי ואנטטוקומפו"

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

הפרשנים בוויסקונסין טוענים שהמאמן הישראלי יכול להיות "האיש הנכון עבור הגריק פריק". מוקדם יותר דווח ב-AP: "בלאט נכלל ברשימת המועמדים הסופיים לפיניקס"

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)

עתידו של דייויד בלאט בעונה הבאה ממשיך להיות לא ברור. המאמן הישראלי, שרק לפני מספר שבועות זכה בצורה מפתיעה עם דרושפאקה ביורוקאפ, לא מסתיר את רצונו לחזור ל-NBA ועסוק בימים אלה בראיונות עבודה אצל הקבוצות השונות בליגה הטובה בעולם.

בשבוע האחרון נפגש בלאט פעמיים עם הניקס והוא נחשב לאחד המועמדים המובילים ביחד עם מייק בודנהולצר, שעזב את אטלנטה וג'רי סטקהאוס, עוזר המאמן של טורונטו ראפטורס. גם מועמדים נוספים נמצאים על הפרק מבחינת הקבוצה מהתפוח הגדול.

מוקדם יותר דיווחה סוכנות AP כי המאמן שיחגוג בחודש הבא יום הולדת 59 נכלל ברשימה הסופית של המועמדים לאימון פיניקס סאנס ביחד עם דייויד פיזדייל, סטיב קליפורד וג'ייסון קיד.

כעת עשויה להצטרף קבוצה חדשה לרשימה. מדובר במילווקי באקס שמחפשת מאמן לאחר פיטוריו של ג'ייסון קיד באמצע העונה. עוזרו ג'ו פרונטי הצליח לסחוב את הקבוצה למשחק מס' 7 בסיבוב הראשון בפלייאוף מול בוסטון, אך בקבוצה עשויים לחפש מאמן אחר.

דייויד בלאט. יכול לעשות סדר (טוויטר)
דייויד בלאט. יכול לעשות סדר (טוויטר)

באחד מהאתרים המקומיים המליצו הפרשנים על בלאט כאחד המועמדים הראויים לתפקיד. "עם כישרון כמו שיש לבאקס בסגל, הם רק צריכים מאמן שיעשה סדר ויקבע סגנון משחק מתאים. ראשי המועדון חייבים למצוא את המאמן הנכון עבור יאניס אנטטוקומפו. בלאט הוא אחד האנשים המסוגלים לעשות את זה. זו משרה אטרקטיבית, מאמן שיקבל הצעה יגיע".

יאניס אנטטוקומפו. מחפש את האיש הנכון (AFP)
יאניס אנטטוקומפו. מחפש את האיש הנכון (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי