"כל פעם שאינגלס צריך להתעלות, הוא עושה את זה"

ג'ו אינג'לס עם ג'יימס הארדן
ג'ו אינג'לס עם ג'יימס הארדן | AFP

ביוטה ג'אז מחמיאים לאקס מכבי ת"א אחרי שבע השלשות שהמטיר על הראש של יוסטון ב-108:116. האוסטרלי הגיב: "התמזל מזלי והזריקות נכנסו". וגם: מאמן אוקלהומה נשאר, פול ג'ורג' מתלבט

קבוצות: יוטה ג'אז
(גודל טקסט)
מיני הפתעה נרשמה הלילה (בין רביעי לחמישי) כשיוטה ניצחה ביוסטון והשוותה את חצי גמר המערב ל-1:1 לפני שהסדרה עוברת לסולט לייק סיטי.


הג'אז הצליחו להתגבר על התבוסה הקשה במשחק הראשון וכבר הובילו ב-19 הפרש. הרוקטס המטירו שלשות והצליחו למחוק את כל הפיגור, לפני שג'ו אינגלס ודונובן מיטשל התעשתו בזמן ודאגו ל-108:116 מרשים בטויטה סנטר. הרגע המצחיק היה כשאינגלס צירף את הארדן לשיחה של שחקני יוטה עם מאמנם.


אינגלס
, אקס מכבי תל אביב, הופך אט אט לאחד השחקנים המוערכים בליגה. הפעם הוא כיכב עם 27 נקודות, כולל שבע שלשות. "תמיד אני מנסה לשחק אותו דבר. התמזל מזלי הפעם והזריקות נכנסו באחוזים טובים", אמר האוסטרלי בצניעות. מאמנו קווין סניידר החמיא: " שיגעתי את ג'ו הרבה השנה. בכל פעם שהוא צריך להתעלות, הוא עושה את זה. הוא עשה התקדמות אדירה השנה, כך שאני לא מופתע".


מהעבר השני היה ג'יימס הארדן מאוכזב: "חזרנו מפיגור גדול במחצית הראשונה, ואחרי קאמבק כזה התעייפנו. צריך לתת להם קרדיט, כשנתקלים בקבוצה כזו טובה בפלייאוף, אפשר להיענש. ידענו שאחרי ההפסד הגדול במשחק הראשון הם ישנו דברים וייראו אחרת. אנחנו לא יכולים להיקלע לפיגור כזה גדול, לא משנה מול איזו קבוצה".


Joe Ingles scored 27 PTS and made a franchise #NBAPlayoff record 7 triples to fuel the @utahjazz Game 2 victory on the road! #SAPStatLineOfTheNightpic.twitter.com/Q7jcH701Ku

— NBA.com/Stats (@nbastats) May 3, 2018

חדשות
* לפי דיווחים פורטלנד צפויה להשאיר את טרי סטוטס בעמדת המאמן למרות האכזבה בפלייאוף.


* ג'נרל מנג'ר אוקלהומה סם פרסטי הודיע שהמאמן בילי דונובן ימשיך גם בעונה על אף ההדחה כבר בסיבוב הראשון. מקורות במועדון מסרו שהמטרה הראשונה היא להשאיר גם את פול ג'ורג', הכתבים המקומיים חלוקים בנוגע לרצונו של הפורוורד.


* בעלי דטרויט פיסטונס טום גרוס והמאמן סטן ואן גנדי נפגשו ולפי הדיווחים סיכמו שוואן גנדי ימשיך עד סיום חוזהו בקיץ 2019. למרות זאת, ייתכנו שינויים בקומת ההנהלה המקצועית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי