לברון ג'יימס: גם כשכולם קברו אותנו האמנתי בחברים לקבוצה

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

"המלך" נשמע בטוח בעצמו ובקבוצתו אחרי ה-93:128 שקבע 0:4 על טורונטו והעלה את קליבלנד לגמר המזרח: "לא משנה באיזה מצב אנחנו, לא אאבד את הביטחון. מעולם לא היססתי לגביהם"

(גודל טקסט)

קליבלנד קאבלירס השלימה הלילה (בין שני לשלישי) את חזרתה לגמר המזרח ב-NBA, הודות ל-93:128 מוחץ במשחק מספר 4 שקבע סוויפ על טורונטו רפטורס, ואחרי המשחק היה זה "המלך", לברון ג'יימס שהתייצב מול המיקרופונים ולא בפעם הראשונה או השנייה בשבועות האחרונים הגן על חבריו בנחישות.

"אתם קוברים את חבריי לקבוצה בחיים", אמר ג'יימס כשהביקורות על יכולת הקבוצה היו בכותרות, אבל כעת נשמע נינוח הרבה יותר, אחרי שסיים עם דאבל-דאבל של 29 נקודות ו-11 אסיסטים והשלים סוויפ. "ידעתי, לפחות מבחינה מנטלית, מה עובר לחברים שלי לקבוצה בראש. אני חשבתי על כך שכל שעליי לעשות הוא להראות להם עד כמה אני סומך עליהם ומאמין בהם. זה לא משהו שהייתי צריך להגיד או לדבר עליו, רק דרך מעשים".

בסדרה הקודמת מול אינדיאנה, שהוכרעה בשבעה משחקים, לברון ג'יימס קלע 34.4 נקודות בממוצע למשחק ואחריו הקלע המוביל היה קווין לאב עם 11.4 נקודות בלבד, שני היחידיםש קלעו בספרות כפולות. לעומת זאת, מול הרפטורס ירד לברון ל-34 נקודות בממוצע, אך העלייה ניכרה אצל חבריו: קייל קורבר קלע 14.5 בממוצע, ג'יי.אר סמית' 12.5, ג'ף גרין 12.3 וג'ורג' היל קלע גם כן בספרות כפולות כשרשם בממוצע 10.3 נקודות.


סומך על חבריו לקבוצה ומאמין בהם. לברון ג'יימס (AFP)

"בסוף היום אני מבין שסדרה לא מסתיימת עד שאתה מנצח ארבעה משחקים, אז מעולם לא היססתי בקבוצה", המשיך לברון ג'יימס, "זה מי שאני, אחד שמאמין במה שאני מביא לשולחן ובמה שאני יכול לספק לקבוצה. אני גם מאמין בחברים שלי לקבוצה. כשכולם קברו אותנו, רק המשכתי להגיד להם 'תקשיבו, לא נוכל לנצח אם כל אחד לא יעשה את עבודתו בדרך המצוינת שהוא יודע ויכול. זה לא אפשרי מבחינתי לאבד ביטחון ולא משנה באיזה מצב אנחנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי