לפי סוכנויות ההימורים: בלאט מועמד מוביל לאמן את דטרויט

בלאט
בלאט | צילום: gettyimages

הישראלי צפוי להיפגש בקרוב עם ראשי מילווקי באקס, אבל בארצות הברית טוענים שהוא השם הרביעי ברשימה של הפיסטונס, אחרי קייסי וסטקהאוס

(גודל טקסט)
דייויד בלאט הוזכר כמועמד ללא מעט קבוצות מה-NBA, מאמן דרושפאקה בשנתיים האחרונות לא מוותר על שחזור החלום האמריקאי בליגה הטובה בעולם, אבל אחרי שמועמדותו לניו יורק ניקס נפלה והספק לגבי האפשרות שיאמן את אחת מבין מילווקי באקס או טורונטו רפטורס, לשתיהן הוא מועמד לפי הדיווחים, נראה שסיכוייו הגבוהים ביותר לקבל משרה נמצאים בדטרויט.


אם להסתמך על אתרי הימורים, אז בעיר הבוכנות מועמדותו נשקלת ברצינות והוא המועמד השלישי לקחת את הקבוצה – אחרי דוויין קייסי שפוטר מטורונטו אתמול וג'רי סטקהאוס. למעשה, למאמן הישראלי יחס זהה לאמן את הפיסטונס לשל ברנט בארי בן ה-46 שבחודשים האחרונים דווח כי הוא מעוניין להתחיל בקריית אימון.


בימים הקרובים אמור דייויד בלאט להיפגש לראיון עם ראשי מילווקי באקס, שצפויים לשוחח גם עם מייק בודנהולצר, אטורה מסינה, מונטי וויליאמס ובקי האמון. לאחר מכן תצומצם הרשימה והבאקס יחליטו במי להתמקד כמאמנם הבא. כידוע, גם דטרויט רק השבוע נפרדה ממאמנה סטן ואן גאנדי ואילו הניקס כבר הודיעו על מינויו של דייויד פיזדייל.

Odds for next #Pistons coach, according to https://t.co/qmD7uaVMvm (for entertainment purposes only):

Dwane Casey +600
Jerry Stackhouse +800
David Blatt +900
Brent Barry +900
Monty Williams +1200
Jay Larranaga +1600
Mike Brown +1600
Frank Vogel +2200
Jason Kidd +2500
Field -200

— Rod Beard (@detnewsRodBeard) May 11, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי