פיניקס תבחר ראשונה בדראפט, קליפרס במקום ה-12 וה-13

פיניקס
פיניקס | AFP

ההגרלה לסדר של הבחירה של הדראפט ב-21 ביוני קבעה: סקרמנטו תהיה שנייה, אטלנטה שלישית, ניו יורק תבחר תשיעית ולמועדון מלוס אנג'לס יהיו שתי בחירות (שלו ואחת של דטרויט)

(גודל טקסט)
פיניקס היתה הקבוצה הגרועה ביותר ב-NBA בעונה החולפת והיא הצליחה גם לזכות בבחירת הדראפט הראשונה, כך נקבע בהגרלה שנערכה בשיקגו. זאת הפעם הראשונה בתולדות הסאנס שהמועדון יתכבד בבחירה הראשונה בדראפט, אם כי תשע פעמים בחרה פיניקס בין חמש הראשונות.


סקרמנטו תבחר שנייה בדראפט שיתקיים העונה בברוקלין ב-21 ביוני, אטלנטה שלישית וממפיס רביעית. שיקגו תבחר במקום השביעי בעוד ניו יורק ניקס תבחר תשיעית. 


שלוש קבוצות מתוך ה-14 שדורגו ראשונות כי לא עלו לפלייאוף ה-NBA העבירו את הבחירה. הבחירה השמינית של ברוקלין הלכה לקליבלנד, הבחירה העשירית של לוס אנג'לס לייקרס הלכה לפילדלפיה ולוס אנג'לס קליפרס תבחר פעמיים: במקום ה-12 במקום דטרויט פיסטונס ובמקום ה-13.

  

With the NBA draft order set, how did your team end up? Are you a supporter of the efforts to ‘tank' a season, despite it not guaranteeing a high pick? Does draft order have a huge bearing on this draft which looks pretty deep. We wanna know what you think! #NBADraft#NBALotterypic.twitter.com/gTQktkuboL

— AlternativeFactsChi (@AFactsChicago) May 16, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי