בלאט: החלון הולך ונסגר אבל אני עוד אאמן ב-NBA

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

אחרי שבודנהולצר חתם במילווקי נותרו למעשה רק 3 משרות פנויות ומאמן דרושפאקה נשמע פסימי בראיון לגל"צ. על לברון: "הוא לא יישאר בקליבלנד". על ישראלי בטורקיה: "אני טיפוס אוניברסלי, אז פחות מרגיש את השנאה"

(גודל טקסט)
"כבר בתחילת העונה החולפת לא הסתרתי את רצוני לחזור ל-NBA, אבל החלון הולך ונסגר הקיץ", כך הודה דייויד בלאט מאמן דרושפאקה בראיון עם עמית סגל וירון דקל בגל"צ. בלאט התכוון לכך שלפנות בוקר החתימה מילווקי את מייק בודנהולצר כמאמנה במקומו של ג'ייסון קיד.


אחרי החתמת בודנהולצר נותרו רק שלוש קבוצות ללא מאמן ב-NBA, דטרויט, אורלנדו וטורונטו. בלאט כבר הוזכר כמי שאמור לערוך ראיון בראפטורס אבל הוא עצמו נשמע די סקפטי לגבי האפשרות שיחזור כבר בעונה הבאה ל-NBA: "אם יסתדר מה טוב, ואם לא אמשיך באירופה. בכל אופן אני מאמין שהרגע הזה יגיע".


בלאט, שזכה העונה ביורוקאפ ועדיין מתמודד בפלייאוף הטורקי, מוזכר בלי סוף לאחרונה ברשת לאור הזובור המחודש שעושה לברון ג'יימס בקליבלנד, הפעם למאמן שהחליף אותו טיירון לו. בלאט סירב להתייחס לכך אבל אמר: "אנחנו בהחלט רואים את הסוף של השושלת של קליבלנד, אבל לא את של לברון. הוא לא יהיה בקאבס בעונה הבאה".


Mike Budenholzer has reached an agreement to become the Milwaukee Bucks coach, league sources tell ESPN.

— Adrian Wojnarowski (@wojespn) May 16, 2018


לסיום נשאל המאמן הישראלי על התחושות להיות ישראלי בטורקיה, בגל העכור העובר כרגע בין המדינות. "אני עצמי אדם אוניברסלי ולכן אישית אני לא מרגיש פחד או שנאה כלפיי", אמר בלאט, "אבל בהחלט לא נעים פה לאנשי הקהיליה. אני מקווה שיום יבוא וכולם יעלו לישראל". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי