ג'יימס הארדן: זה לא שחמט, הסדרה תלויה בנו

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | AFP

אחרי ה-105:127 הביתי שקבע 1:1 בסדרה מול גולדן סטייט, כוכב יוסטון רוקטס העביר מסר: "לא צריכים לדאוג מהיריבה, אלא להתמקד בעצמנו". דוראנט לקח אחריות: "יש לי חלק בפתיחת המשחק הרעה"

(גודל טקסט)

ג'יימס הארדן לא חושש מהאלופה גולדן סטייט. עם כל הכבוד לווריירס, ה-MVP של הרוקטס מאמין אחרי ה-105:127 המשכנע וה-1:1 בסדרת גמר המערב שעל קבוצתו להתרכז בעצמה ולא בשום דבר אחר.

"אנחנו מתרכזים במה שעלינו לעסוק בו", הבהיר הארדן, "אנחנו לא דואגים מהיריבות שלנו. אם נשחק כפי ששיחקנו הלילה, זה כלל לא משנה נגד מי אנחנו. אם לא נמשיך לשחק באותה הדרך, אז התוצאה תהיה כמו במשחק הראשון. זה לא משחק שחמט שאתה תלוי גם ביריב, זה תלוי בנו".

המסר המעודד של הארדן לחבריו ולאלופה בשתיים מתוך שלוש העונות האחרונות כנראה החל לחלחל וגם פי.ג'יי טאקר שרשם שיא קריירה בפלייאוף עם 22 נקודות טען: "אין ספק שאנחנו האנדרדוג, הם בכל זאת האלופים, אבל הם יהיו אלופים עד שמישהו ינצח אותם. כולם דיברו שיעשו לנו סוויפ ושאין לנו סיכוי, אבל אנחנו רוצים להמשיך באותה גישה כמו במשחק האחרון במשך כל הסדרה. ברור שעלינו לשחק חזק וחכם יותר מהם".

מן העבר השני, סטף קרי הודה שיכולתם הייתה חריגה: "הם היו צעד אחד לפנינו בהגנה ובהתקפה. היינו נחמדים מדי וניסינו להחליף הגנות במקום לשמור עליהם אישית". קווין דוראנט, שקלע 38 נקודות ולמעשה היה היחיד מבין שחקני האלופה שהצליח להקשות על הרוקטס, טען: "התחלתי את המשחק עם איבוד כדור ועבירה, אני יודע שיש לי אחריות לפתיחה הרעה שלנו".


דוראנט מתקשה בטקסס. היחיד שהתייצב בשורות האלופה למשחק השני (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי