כמה טוב שבאת הביתה: קליבלנד הביסה במשחק מספר 3

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

לברון ג'יימס, שקלע 27 נקודות ומסר 12 אסיסטים, סוף סוף קיבל עזרה מחבריו לקבוצה שחמישה מהם קלעו בספרות כפולות וסגנית האלופה הביסה 86:116 את בוסטון כדי לצמק את הסדרה ל-2:1

(גודל טקסט)
 גם כשאתה המלך הבלתי מעורער של הליגה, פיגור 2:0 יכול להלחיץ. כנראה שבדיוק במצבים האלה לברון ג'יימס יודע להתעלות ולקחת איתו את הקבוצה שלו. הלילה (בין שבת לראשון) הוא אומנם לא נתן את אחד ממשחקי השיא שלו, אבל החברים שלו הראו שגם הם יודעים וחמישה מהם קלעו בספרות כפולות כדי להביס את בוסטון ולחזור בגדול לסדרת גמר המזרח.


קליבלנד הייתה ביתרון לאורך כל המשחק כשכבר במהלך הרבע הראשון החזיקה ביתרון 19, את המחצית היא כבר סיימה ביתרון 41:61. המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים אחד ארוך ואיפשרה ללברון אפילו לנוח מעט והוא סיים עם 27 נקודות ו-12 אסיסטים ב-37 דקות. קייל קורבר סיים עם 14 נקודות, קווין לאב 13 ו-14 ריבאונדים, ג'ורג' היל עם 13, ג'יי אר סמית' עם 11 והקנדי טריסטן תומפסון תרם 10 משלו.


שתי התבוסות שהיא בעצמה חטפה בשני המשחקים הקודמים כנראה גרמו לקליבלנד להגיע בריכוז שיא למשחק הזה. היא צלפה 17 שלשות לעומת שש בלבד של המפסידה, חטפה תשעה כדורים, והורידה 11 ריבאונדים יותר. סגנית האלופה תקווה לשמור על היכולת גם למשחק הבא ולחזור לבוסטון כשהיא במומנטום.

BLOW OUT! #WhatEverItTakespic.twitter.com/0hZ0uUumzG

— CavsNation (@CavsNationCLE) May 20, 2018


ג'יי אר סמית' וקווין לאב מאושרים. הצוות המסייע תפקד (AFP)ג'יי אר סמית' וקווין לאב מאושרים. הצוות המסייע תפקד (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי