טרי רוזייר: אין בנו פחד, במשחק 4 נתקן טעויות וננצח

טרי רוזייר עם לברון ג'יימס
טרי רוזייר עם לברון ג'יימס | AFP

כוכב בוסטון סלטיקס לא מתרגש מהתבוסה שקבוצתו חטפה במשחק מספר 3 של גמר המזרח 116:86: "גם בסדרה מול מילווקי היינו ביתרון והם השוו ובסוף לקחנו את הסדרה". ג'יימס: "לא יודע למה יש לנו כאלה הבדלים ביכולת"

(גודל טקסט)
 בוסטון סלטיקס קיבלה מולה קליבלנד שונה לחלוטין במשחק מספר 3 מאשר בשני המשחקים הראשונים. הקאבלירס הגיעו נחושים ומרוכזים וחוץ מלברון ג'יימס שקלע 27, ראינו עוד חמישה שחקנים קולעים בספרות כפולות.


המשחק הקבוצתי היה הכמעט מושלם היה מה שניצח לסגנית האלופה את המשחק. היא מסרה 23 אסיסטים, שבעה יותר מהיריבה, והורידה 45 ריבאונדים – 11 יותר מבוסטון. לברון ג'יימס התייחס בדיוק לעניין הזה בסיום: "אני חושב שכקבוצה היום חיפינו אחד על השני והיינו שם אחד בשביל השני, גם כשדברים הלכו פחות טוב".


כמובן שהשאלה הבאה הייתה למה הם לא שיחקו ככה בשני המשחקים הראשונים בסדרה ועל זה ענו ג'יימס וקווין לאב ביחד: "אנחנו פשוט לא יודעים". מבין ארבע הקבוצות שנשארו במירוץ לאליפות, קליבלנד היא זו שמציגה את ההבדל הגדול ביותר ביכולת בין ניצחונות להפסדים: בשלב הראשון מול אינדיאנה הקבוצה נראתה זקנה ואיטית, מול טורנטו בחצי הגמר פתאום ראינו קבוצה מלהיבה וזה גם ההבדל בין שני המשחק הראשונים בסדרה הזו לבין המשחק האחרון.


27 points/12 assists/5 rebounds for @KingJames!
13 points/14 rebounds/4 assists for @kevinlove! #WhateverItTakespic.twitter.com/mYa5ZBKYho

— NBA (@NBA) May 20, 2018


כוכב בוסטון, טרי רוזייר, שלא היה בשיאו וקלע רק 13 נקודות ב-27 דקות, הרגיע בסיום: "גם בשלב הראשון, מול מילווקי, היינו ביתרון 0:2, הם השוו ובסוף לקחנו את הסדרה. אין בנו פחד. אנחנו נלמד את המשחק הזה ונבוא כדי לתקן את הטעויות במשחק הבא ולהחזיר את המומנטום אלינו".


"כדי שנמשיך להיות טובים ולנצח אנחנו חייבים להיות אגרסיביים, במיוחד בהגנה", הוסיף ג'יימס, "לא חשוב אם נגיע לזריקות טובות או לא, אם נעשה הגנה טובה ננצח". הקאבלירס העבירו מסר ברור לבוסטון שאם לברון מקבל עזרה מהצוות המסייע לקבוצה הזו אין גבולות.


ג'יימס דורס את רוזייר הלילה. ייראה אחרת במשחק הבא? (AFP)
ג'יימס דורס את רוזייר הלילה. ייראה אחרת במשחק הבא? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי