קרי: לפעמים אתה צריך להיות האוהד הכי גדול של עצמך

סטף קרי
סטף קרי | AFP

גולדן סטייט הביסה את יוסטון ב-41 הפרש, הרבה בזכות הגארד שהפציץ 35 נקודות: "ידעתי שאין דבר כזה לאבד ביטחון, הבנתי שאני צריך להמשיך לדחוף את עצמי". הארדן: "לא היינו אגרסיביים כמו שצריך במעמד כזה"

(גודל טקסט)
 יוסטון תהיה חייבת לאסוף את השברים מהר מאוד כדי להגיע מוכנה למשחק הרביעי בסדרה. הלילה (בין ראשון לשני) הקבוצה שסיימה ראשונה את העונה הסדירה, התפוררה לכל עבר וספגה את התבוסה הגדולה שלה אי פעם בפלייאוף, 41 הפרש, 85:126 מהדהד לגולדן סטייט.


האלופה, שאחרי שהפסידה במשחק השני שמעה שהמקום הכמעט קבוע שלה בגמר ה-NBA בסכנה, הבהירה שהיא כאן כדי להישאר ועשתה את זה עם הסמל המסחרי שלה: השלשות. 13 כאלו היו לה במשחק, חמש מהן של סטף קרי.


השליט הבלתי מעורער של הווריורס סוף סוף הראה שהוא חוזר לעצמו. 35 נקודות היו לו ב-34 דקות, הוסיף שישה ריבאונדים ואסיסט והודיע לכל העולם אחרי אחת השלשות: "זה הבית שלי!!". אבל דווקא חברו לקבוצה, דריימונד גרין, לא התלהב: "כבר ממנו דברים משוגעים יותר. אין ספק שהדחיפה של הקהל עזרה לו, אבל הוא יכול להתפוצץ לא רק אצלנו בבית".


Shake it off, @StephenCurry30! #NBAPlayoffs#DubNationpic.twitter.com/Qmb4izsKJR

— NBA on TNT (@NBAonTNT) May 21, 2018


קרי עצמו אמר בסיום: "שמעתי את הדיבורים על זה שאיבדתי ביטחון אבל אני תמיד אומר שדבר כזה לא יכול לקרות. פשוט המשכתי לדבר ולדחוף את עצמי, לפעמים אתה צריך להיות האוהד הכי גדול של עצמך, ככה זה. אבל גם כשהולך טוב צריך להמשיך לדחוף את עצמך כי דברים יכולים להשתנות במהירות".

החדשות הטובות עבור הווריירס הן שכעת מצפה להם עוד משחק בית באורקל ארינה, המקום בו הם כמעט בלתי מנוצחים. רצף הניצחונות הביתיים שלהם בפלייאוף עומד כעת על 16, אחד יותר משיקגו בולסהמיתולוגית של ג'ורדן ופיפן שניצחה 15 משחקי בית רצופים בפלייאוף בין ה-27 באפריל 1990 ל-21 במאי 1991. ההפסד האחרון? אי שם במשחק 7 המפורסם מול קליבלנד בגמר 2016.


סטף קרי מודה לקהל (AFP)
סטף קרי מודה לקהל (AFP)


בצד המפסיד, המובס, ג'יימס הארדן שקלע 20, הסביר את מה שגרם למפלה: "לא היינו אגרסיביים כמו שצריך להיות במעמד כזה. התחלנו את המשחק לא רע, אבל אז אפשרנו להם לצבור ביטחון בסוף הרבע הראשון, ומשם לא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות הגנתית". כריס פול הוסיף: "לשחק רך ככה, לתת להם לעשות נקודות קלות, לאפשר להם להניע את הכדור, זה לא אנחנו. ידענו שהם ישחקו הרבה יותר באולם הביתי, אבל לא באנו מספיק מוכנים"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי