מכה ליוסטון: כריס פול יחמיץ את משחק מס' 6

כריס פול
כריס פול | AFP

כוכב הרוקטס, שהתקרבו להעפלה לגמר אחרי 94:98 על גולדן סטייט ויכולים לסיים את הסיפור בלילה שבין שבת לראשון, יצטרך לעבור בדיקות נוספות כשהקבוצה תחזור לטקסס. ד'אנטוני: "ממש לא מה שרצינו שייקרה"

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הגדול לפנות בוקר 94:98 על גולדן סטייט, שהעלה אותה ל-2:3 בסדרת גמר המערב, יוסטון קיבלה הערב (שישי) חדשות רעות כשהתקבלו תוצאות הבדיקה של כריס פול. כוכב הרוקטס נפצע במהלך המשחק ולמרות שהקולות סביבו היו מעודדים ונשמעו מבטיחים בתחילת היום, התברר כי הוא לא יוכל לשחק במשחק מס' 6 בין שבת לראשון, שיכול להיות זה שיעלה את יוסטון לגמר ראשון מזה 23 שנה.

פול סובל מפגיעה בשריר הירך האחורי וינוח בימים הקרובים, כשהוא צפוי להיבדק לאחר מכן, כאשר הקבוצה תחזור לטקסס, ואז תינתן ההחלטה אם הוא ישוב למשחק הבא. על פי רופא הקבוצה אם יתקיים משחק שביעי הסיכוי שפול יהיה כשיר קטן, אך במידה ויעלו לגמר הוא ככל הנראה יהיה שותף מלא לאירוע מהרגע הראשון.

מאמן הרוקטס מייק ד'אנטוני הצטער בשביל השחקן המוביל שלו: "הוא זה שניצח בשבילנו את שני המשחקים האחרונים, זה ממש לא מה שרצינו שייקרה. אבל זאת תהיה הזדמנות בשבילנו לשתף שחקנים אחרים, ואני מקווה שהוא יחזור אלינו בהקדם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי