לברון החמיא לטייטום: פשוט רואים שהוא בנוי לתהילה

לברון ג'יימס יחד עם ג'ייסון טייטום
לברון ג'יימס יחד עם ג'ייסון טייטום | AFP

"קינג ג'יימס", שקלע 35 נקודות ועלה עם קליבלנד לגמר ה-NBA אחרי 79:87 על בוסטון, דיבר דווקא על הרוקי של היריבה שהציג יכולת טובה לאורך כל הסדרה. טייטום: "רק לשחק נגד שחקן כמוהו זה משהו שאזכור לנצח"

(גודל טקסט)
על לברון כבר נאמר הכל. כל הסופרלטיבים כבר נשפכו על השחקן הטוב בעולם, שהוביל הלילה (בין ראשון לשני) את קליבלנד לגמר ה-NBA לאחר 79:87 על בוסטון סלטיקס. זה הגמר הרביעי ברציפות של הקבאלירס, והשמיני ברציפות של לברון יחד עם הגמרים אליהם העפיל כששיחק במיאמי. קינג ג'יימס קלע 35 נקודות במשחק השביעי והמכריע, שבתוספת 15 ריבאונדים ו-9 אסיסטים העלו את הקאבס לגמר.


אבל על לברון כבר נאמר הכל, ולכן הפוקוס בסיום המשחק עבר לדמות אחרת. הרוקי של בוסטון, ג'ייסון טייטום. טייטום קלע 24 נקודות עבור הסלטיקס, ואמנם סיים את דרכו יחד עם הקבוצה מבלי להגיע לגמר, אבל זכה למחמאות מכל הכיוונים על עונה נהדרת שהציג ועל צורת המשחק שלו. ואחד המחמיאים היה לא אחר מאשר לברון.


"אני פשוט אוהב כל דבר שקשור בילד הזה", אמר לברון במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק, "הדרך בה הוא משחק את המשחק, ההתנהגות שלו, מאיפה שהוא בא, פשוט רואים שהוא בנוי לתהילה. הוא בנוי להצלחה. וזה על הפרקט ומחוץ לו".


לברון חיפש את טייטום מיד עם הבאזר כדי לברך אותו על משחק גדול. לכוכב הבלתי נגמר של קליבלנד ולכוכב העולה של בוסטון היה עוד רגע משותף, אם לקרוא לזה ככה, בשלב מאוחר של המשחק. טייטום הטביע דאנק ממש מעל ג'יימס, ולאחר מכן התנגש בו בהתלהבות.


לברון מברך את טייטום בסיום המשחק (AFP)
לברון מברך את טייטום בסיום המשחק (AFP)


"זה היה רק התלהבות של הרגע, לא התכוונתי לזלזל. רק הפגנת רגשות שהתפרצו", אמר טייטום לאחר המשחק. הרוקי הודה שהעובדה שג'יימס חיפש אותו בסיום היתה מרגשת בעיניו: "זה היה רגע מיוחד עבורי. זאת העונה הראשונה שלי בליגה, גדלתי עם לצפות בלברון, לבקש ממנו שיעקוב אחרי בטוויטר, ללכת למחנות שלו. אז רק שיש לי את האפשרות להתחרות נגד שחקן כמוהו ולהיות רחוק קליעות בודדות מלנצח אותו ואת הקבוצה שלו בדרך לגמר זה ממשהו שאזכור לנצח".


גם מאמן בוסטון בראד סטיבנס יודע שיש לו עסק עם שחקן מיוחד. סטיבנס אמר בסיום המשחק שטייטום רק גירד את פני השטח של הפוטנציאל שלו: הוא יכול להשתפר הרבה יותר, זה החלק המגניב. אני חושב שיש כל כך הרבה דברים קטנים שהוא ימשיך להשתפר בהם, אבל הוא לא מפחד. יש לו אופי חזק ובהחלט יש לו כישרון מיוחד בכל מה שקשור ללשים את הכדור בסל".


לסטיבנס ולטייטום יש עכשיו הרבה זמן לעבוד על הכישרון המיוחד הזה, והמאמן הודה שהוא לא יכול לחכות לתחילת מחנה האימונים של הפגרה. עם זאת, הוא ייקח כמה ימים של הפסקה מכדורסל אחרי העונה המתישה והמותחת שעבר. גם טייטום ינוח, יבלה מעט עם המשפחה ולפני שיחזור לאימונים אולי יצליח לתפוס את לברון ולשכנע אותו שסוף סוף יחזיר לו עוקב בטווויטר. ולברון? יש לו סדרת גמר להוכיח בה שיש סופרלטיבים שעדיין לא נאמרו עליו.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי