בפעם השנייה ברציפות: גולדן סטייט אלופת ה-NBA

סטף קרי
סטף קרי | AFP

הווריורס השלימו סוויפ מדהים על קליבלנד עם 85:108 במשחק הרביעי. קווין דוראנט קטף את תואר ה-MVP עם טריפל דאבל של 20 נקודות, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. לברון ג'יימס, אולי במשחק האחרון בקאבס, קלע 23

(גודל טקסט)
לא בטוח שאפילו במפרץ חשבו שזה יילך כל כך בקלות, אבל גולדן סטייט ווריורס היא אלופת ה-NBA, בפעם השנייה ברציפות והשלישית בארבע השנים האחרונות. זה קרה לאחר שהווריירס השלימו הלילה (בין שישי לשבת) סוויפ מהדהד על קליבלנד, עם 85:108 באוהיו שהדגיש, פעם נוספת, את פערי הרמות והכישרון בין הסופר-טים שבנה סטיב קר, והחבורה האפורה שהורכבה סביב לברון ג'יימס – אולי במשחקו האחרון במדי הקאבלירס.


גולדן סטייט שנזקקה למשחק שביעי בגמר המחוזי כדי להגיע לסדרה מול קליבלנד נראתה השנה הרבה יותר פגיעה ולכן רבים חזו סדרה הרבה יותר צמודה. בפועל, אפילו במשחק 3 בו סטף קרי וקליי תומפסון היו מחוץ לעניינים, קווין דוראנט היה זה שהשתלט על העסק והביא את הניצחון. הלילה, הוא קלע 20 נקודות, קטף 12 ריבאונדים וחילק 10 אסיסטים וזה מה שהביא לו את תואר ה-MVP של סדרת הגמר בפעם השנייה ברציפות. סטף קרי חזר לעצמו עם 37 נקודות, כולל שבע שלשות.


לברון ג'יימס ספג סוויפ שני מבחינתו בסדרת בגמר (הראשון היה ב-2007, מול סן אנטוניו), אולי ערך הלילה את משחקו האחרון בקבוצה שבחרה אותו בדראפט. הקבוצה אותה עזב ב-2010 ואליה שב ב-2014, כדי להביא לה אליפות ראשונה בתולדותיה. אנחנו עתידים לקיץ עמוס בשמועות בנוגע לעתידו של ג'יימס כשכמעט על קבוצה בליגה מאמינה שתצליח להציע לו אתגר. הלילה הוא קלע 23, באופן אירוני כמספר חולצתו, חילק שמונה אסיסטים והוריד שבעה ריבאונדים.

Soak it in #DubNation. BACK-TO-BACK CHAMPS #StrengthInNumberspic.twitter.com/7tpcUPjGIe

— Golden State Warriors (@warriors) June 9, 2018

Oracle is FEELING IT pic.twitter.com/pAtRDlJFOK

— Golden State Warriors (@warriors) June 9, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי