דיווח בארה"ב: לברון ג'יימס לא ימשיך בקליבלנד בעונה הבאה

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

אחרי שלוש שנים, כוכב הקאבלירס יהפוך לשחקן חופשי ויוותר על האופציה בקבאלירס שאמורה לשלם לו 35.6 מיליון דולר לעונה הרביעית שלו במדיה. קבוצות כמו לייקרס ויוסטון כבר הוזכרו בהקשרו

(גודל טקסט)

במהלך מפתיע, לברון ג'יימס ויתר על האופציה להארכת חוזהו בסגנית אלופת ה-NBA קליבלנד קאבלירס ויהפוך לשחקן חופשי החל ממוצאי שבת ב-00:01. כך דיווח היום (שישי) כתב הכדורסל ג'ו וארדון.

לברון יכול להחליט אחרי שלוש עונות במועדון אם להמשיך לעונה רביעית או לחפש לעצמו קבוצה חדשה. אילו ימשיך, הוא ירוויח בעונה הבאה 35.6 מיליון דולר. על פי וארדון, "קינג ג'יימס" כבר קיבל החלטה והיא לעזוב את קליבלנד ולבדוק הצעות מקבוצות אחרות. כרגע השמות שעלו בהקשר של לברון הן יוסטון רוקטס ולוס אנג'לס לייקרס בתור הקבוצות שהכי הגיוני שיעבור אליהן.

כזכור, ג'יימס כבר עזב את קליבלנד פעם אחת כשחקן חופשי, ובחר שלא להישאר באוהיו לטובת מיאמי היט. הוא זכה במדי מיאמי בשתי אליפויות רצופות ב-2012 ו-2013 לפני שחזר לקליבלנד, שוב כשחקן חופשי, וזכה איתה באליפות אחת בשלוש השנים שלו בקדנציה השנייה. כעת נותר לראות האם באמת יעזוב לעיר חדשה, והאם יכול להוביל קבוצה נוספת לזכייה ולהוסיף עוד טבעת לאצבעות המעוטרות שלו.

קליבלנד זוכה באליפות ב-2016. התואר האחרון של לברון עד היום (AFP)
קליבלנד זוכה באליפות ב-2016. התואר האחרון של לברון עד היום (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי