שוק השחקנים החופשיים נפתח: קווין דוראנט סיכם בגולדן סטייט

קווין דוראנט ודריימונד גרין
קווין דוראנט ודריימונד גרין | AFP

מבול החתמות ב-NBA: מצטיין שתי סדרות הגמר האחרונות נשאר בווריירס בחוזה קצר מועד. כריס פול ממשיך ברוקטס. ג'ורג' שינה כיוון וסגר בת'אנדר. דיאנדרה ג'ורדן בדאלאס. קאזינס ייפגש עם הלייקרס

(גודל טקסט)
 ה-1 ביולי מסמן את פתיחת שוק השחקנים החופשיים ב-NBA, והחל מהבוקר (ראשון) כבר נסגרו לא מעט עסקאות הנוגעות לעתידם של הכוכבים הגדולים ביותר בליגה הטובה בעולם.


קווין דוראנט סיכם עם קבוצתו גולדן סטייט שימשיך במדיה עוד שתי עונות, עם אופציה לעזוב כבר בסוף העונה הבאה. דורנאט הוביל את הווריירס לשתי אליפויות רצופות בשנתיים האחרונות והיה ה-MVP של סדרת הגמר בשתי האליפויות הללו. על פי ESPN, הוא ירוויח 30 מיליון דולר לעונה הראשונה ו-31.5 לעונה השנייה תמורת הישארותו בשורת הכוכבים של האלופה.


כריס פול ישחק בארבע העונות הבאות ביוסטון. הפוינט-גארד, שהגיע לרוקטס לפני שנה מלוס אנג'לס קליפרס, הוביל את הקבוצה לגמר המערב בעונה הטובה בתולדותיה עם ממוצעים של 18.6 נקודות ו-9.7 אסיסטים למשחק. לפי מקורות, מעולם לא היה לו או ליוסטון ספק כי ימשיך בקבוצה. יחד עם פול ימשיך בעונה הבאה ג'ראלד גרין, שסיכם על חוזה לעונה אחת.


כריס פול. ינסה לקחת את יוסטון צעד אחד רחוק יותר (AFP)
כריס פול. ינסה לקחת את יוסטון צעד אחד רחוק יותר (AFP)


מי שיעזוב את יוסטון הוא טרבור אריזה, ששיחק בקבוצה מאז 2014 ועבר כשחקן חופשי לפיניקס סאנס לעונה אחת. אריזה בן ה-32 זכה באליפות עם הלייקרס ב-2009, ומאז נדד ליוסטון, ניו אורלינס, וושינגטון וחזרה ליוסטון. הוא ירוויח בסאנס 15 מיליון דולר לעונה.


וויל בארטון ימשיך במדי דנבר נאגטס וירוויח 54 מיליון דולר לארבע העונות הקרובות. ניקולה יוקיץ', 23, קיבל מהנאגטס חוזה מקסימום לחמש שנים בהן ירוויח 148 מיליון דולר. 



פול ג'ורג' ממשיל באוקלהומה סיטי. ג'ורג' הגיע לת'אנדר לפני שנה אחרי שבע עונות במדי אינדיאנה פייסרס וכעת נראה שהוא מצא בית חם בקבוצה עמוסת הכוכבים. ההודעה הגיעה דווקא אחרי שנראה היה שג'ורג' יוותר על האופציה בחוזהו ויחתום בלייקרס, אבל האולסטאר אמר כן לחוזה בגובה 137 מיליון דולר לארבע שנים. גם ג'רמי גרנט נשאר בת'אנדר בחוזה לשלוש שנים שיכניס לו 27 מיליון דולר. 


Paul George has agreed to a four-year, $137M max contract with the Thunder, league source tells ESPN. Deal includes a player option.

— Adrian Wojnarowski (@wojespn) July 1, 2018


לוס אנג'לס קליפרס הציעו הארכת חוזה לדיאנדרה ג'ורדן, אך הסנטר העדיף לעזוב ועל פי הדיווחים, הוא סיכם בדאלאס מאבריקס לעונה אחת.


נראה שדריק רוז מצא סוף סוף בית. אחרי שעבר בשלוש השנים האחרונות משיקגו לניו יורק ניקס ואז לקליבלנד, משם הועבר ליוטה ג'אז ששחררה אותו כמעט מיידית, שיחק הרכז בחצי העונה האחרונה במיניסוטה וכעת בחר להמשיך בקבוצה לפחות לעוד עונה.


דמרקוס קאזינס שסיים את חוזהו בפליקאנס ייפגש גם עם קבוצתו בעונה שעברה וגם עם הלייקרס. 


מרקו בלינלי, 32, ירוויח 12 מיליון דולר לשנתיים בסן אנטוניו ספרס. האיטלקי, שנבחר ראשון בדראפט 2007, סיים את העונה החולפת בסיקסרס.


עוד העברות: ניק סטאוסקאס סיכם על חוזה מינימום לעונה בפורטלנד. ג'ראלד גרין ימשיך ברוקטס בחוזה מינימום לשחקן ותיק. ארון ביינס ימשיך שנתיים נוספות בבוסטון וירוויח 11 מיליון דולר. אד דייויס ימשיך עונה נוספת בברוקלין נטס. ארסן איליאסובה סיכם לשלוש שנים במילווקי באקס וירוויח 21 מיליון דולר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי