לברון ג'יימס סיכם לארבע שנים בלוס אנג'לס לייקרס

לברון ג'יימס ולונזו בול
לברון ג'יימס ולונזו בול | AFP

אחרי גל השמועות והדיווחים, הכוכב בן ה-33, שעזב את קליבלנד בפעם השנייה בקריירה, סיכם על חוזה בעיר המלאכים בו ישתכר 154 מיליון דולר וישחק במערב לראשונה בקריירה. גם מגי וסטיבנסון הצטרפו. לנארד הבא בתור?

(גודל טקסט)
בום! אחרי מספר חודשים בהם כל ליגת ה-NBA עסקה בעתידו, לברון ג'יימס סיכם הלילה (בין ראשון לשני) בלוס אנג'לס לייקרס על חוזה לארבע שנים בהן ישתכר 154 מיליון דולר, עם אופציה להשתחרר בסוף העונה השלישית. המלך (33) עזב את קליבלנד אחרי ארבע שנים כדי להגיע לקבוצה אותה אוהד בילדותו. 


מדובר בחוזה הארוך ביותר עליו חתם ג'יימס מאז הצטרף למיאמי היט ב-2010, ולמעשה זו תהיה הפעם הראשונה בקריירה בה ישחק במערב, אתגר לא פשוט עבורו. בהודעה שנמסרה על ידי הסוכנות שמייצגת את השחקן, "קלאץ' ספורטס גרופ" נכתב: "לברון ג'יימס, ארבע פעמים MVP, שלוש פעמים MVP של הגמרים, 14 פעמים באולסטאר ושזכה פעמיים במדליית זהב באולימפיאדה הסכים על חוזה לארבע שנים בגובה 154 מיליון דולר עם לוס אנג'לס לייקרס".


לברון למעשה עזב בפעם השנייה בקריירה את סגנית אלופת ה-NBA, קליבלנד קאבלירס, אותה הוליך לאליפות ראשונה אחרי 52 שנים ב-2016 ושבר כמעט כל שיא מועדון. הוא בחר להיפרד מאוהדי הקאבס באינסטגרם כשכתב בסטורי שפרסם: "תודה לך אוהיו על ארבע שנים מדהימות. זה תמיד יהיה הבית".

pic.twitter.com/zgz8YO7BPn

— Klutch Sports Group (@KlutchSports) July 2, 2018



הסטורי שפרסם לברון (Instagram)


החתמתו של קינג ג'יימס צפויה להיות רק חלק מתוכנית החיזוק של הלייקרס, שרוצה לחזור להיאבק על תואר האליפות כשבינתיים מי שכבר הצטרף הוא הגארד/פורוורד לאנס סטיבנסון שסיים את חוזהו באינדיאנה וחתם לעונה אחת והסנטר שניצח את לברון בסדרת הגמר, ג'בייל מגי, עזב את גולדן סטייט אחרי שנתיים ועבר ללוס אנג'לס. בנוסף, קנטביוס קולדוול-פופ ימשיך עונה נוספת בקבוצה. למרות הכל, ההחתמה אותה מצפים כעת לראות יותר מכל בעיר המלאכים היא של כוכב סן אנטוניו, קוואי לנארד, כשעל הפרק גם דמרקוס קאזינס. 


התגובות ברחבי הרשת לא איחרו לבוא, כשקובי בראיינט שלנעליו יצטרך לברון להיכנס צייץ: "ברון הבא למשפחה", כשבנוסף החמיא להנהלת הלייקרס על המהלך. קארים עבדול ג'באר כתב: "אני בטוח שאומת הלייקרס מתענגת מצירופו של לברון ג'יימס, שאומר שהקבוצה חזרה להיות מועמדת אמיתית לאליפות. כל הכבוד למג'יק ג'ונסון. עכשיו מחזיקים אצבעות לחדשות מסן אנטוניו". שאקיל אוניל, כוכב ענק נוסף של הלייקרס בחר להיות צבעוני כהרגלו כשהסתפק במם באינסטגרם בוא נראה מג'יק ג'ונסון מרוצה לצד הכיתוב: "כשאתה מצליח לגרום ללברון להתחייב ללייקרס". זלאטן איברהימוביץ' כמובן לא השאיר את עצמו מחוץ לעניינים וצייץ: "עכשיו ל-LA יש את אלוהים ואת המלך. זלאטן מברך את לברון". גם השחקנים הנוכחיים של הלייקרס לא היו יכולים להתעלם מהמלך כשקייל קוזמה היה נרגש במיוחד ולונזו בול צייץ: "באמת חשבתם שהוא יוותר על האפשרות לשחק בעיר הטובה בעולם…".


I am sure the Lakernation is rejoicing The acquisition of LeBron James means that the Lakers are just a smidgen away from being real contenders. Congrats to @MagicJohnson & @LALakersLive et al. Cross your fingers for news from San Antonio.

— Kareem Abdul-Jabbar (@kaj33) July 2, 2018

 

Congrats @kingjames

A post shared by DR. SHAQUILLE O'NEAL Ed.D. (@shaq) on

Welcome to the family @KingJames#lakers4life#striveforgreatness@JeanieBuss@MagicJohnson and RP well done!!!

— Kobe Bryant (@kobebryant) July 2, 2018

LAKESHOWWWW. @KingJames let's go my brotha let's rock

— kuz (@kylekuzma) July 2, 2018

Now LA has a God and a King!
Zlatan welcomes @KingJamespic.twitter.com/4gYooOpURD

— Zlatan Ibrahimović (@Ibra_official) July 2, 2018

Let's Ball! It's Game Day and our sponsors at @behavioralautismtherapies are ready to join us on this historic day. Get your tickets at https://t.co/D2eeXOcOTM! #JBA@bbbjbaleague#NewBallEra
Learn more about ‘Behavioral Autism Therapies' at https://t.co/sk4qGE3WQbpic.twitter.com/LF02FZvoVE

— Lonzo Ball (@ZO2_) June 21, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי