גולדן סטייט אישרה: קווין דוראנט חתם על חוזה חדש

קווין דוראנט
קווין דוראנט | AFP

ה-MVP של שתי סדרות הגמר האחרונות יישאר בשורות הווריירס גם בשנתיים הבאות, בחוזה גם אופציה לעונה שלישית. ישתכר כ-30 מיליון דולר בעונה

(גודל טקסט)

זה לא מפתיע, אבל הערב (שבת) זה הפך לרשמי: גולדן סטייט ווריירס, אלופת ה-NBA, החתימה על חוזה חדש את קווין דוראנט, מי שנבחר ל-MVP של סדרת הגמר האחרונה מול קליבלנד קאבלירס שהבטיחה אליפות שנייה ברציפות ושלישית בארבע שנים. דוראנט עצמו איש בחודשים האחרונים שאין בכוונתו לעזוב ולפי הדיווחים הוא חתם לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה שלישית תמורת 30 מיליון דולר בעונה הבאה ו-31.5 מיליון דולר בעונה השנייה. 

דוראנט עבר לגולדן סטייט מאוקלהומה בקיץ 2016 כדי לזכות בטבעת אליפות ועשה זאת מאז פעמיים, כשבסדרת הגמר האחרונה העמיד ממוצעים של של 28.8 נקודות, 10.8 כדורים חוזרים, 7.5 אסיסטים ו-2 חסימות. זו למעשה הייתה שנה שנייה ברציפות שהוא זוכה בתואר השחקן המצטיין של סדרת הגמר, כפי שעשו לפניו לברון ג'יימס, קובי בראיינט, שאקיל אוניל, מייקל ג'ורדן והאקים אולאג'ואן.

דוראנט בן ה-29 במהלך העונה הסדירה שותף ב-68 משחקים ורשם בממוצע 26.4 נקודות למשחק, 6.8 כדורים חוזרים, 5.4 אסיסטים ו-1.75 חסימות. הוא גם שותף במשחק האולסטאר שנה תשיעית ברציפות. הוא נבחר על ידי סיאטל סופרסוניקס בדראפט 2007, היה הבחירה השנייה בסיבוב הראשון ונבחר ב-2007/8 לרוקי השנה, לפני שהקבוצה הועברה לאוקלהומה. 


דוראנט וקרי. ממשיכים לשתף פעולה גם בשנתיים הבאות (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי