רשמית: לנארד עבר לטורונטו, דרוזן במקומו לספרס

קוואי לנארד
קוואי לנארד | טוויטר

עסקת ענק ב-NBA: סן אנטוניו שלחה את הכוכב יחד עם דני גרין, הראפטורס העבירו בתמורה את מי שהוביל אותם לעונת שיא יחד עם פולטל ובחירת סיבוב ראשון בדראפט 2019. הגארד זעם: "אין נאמנות במשחק הזה"

(גודל טקסט)

אחד הטריידים הגדולים ומהסקרנים של הקיץ נסגרת רשמית היום (רביעי) ב-NBA במסגרתו קוואי לנארד עזב את סן אנטוניו ספרס והועבר לטורונטו ראפטורס, כשמי שעשה את הדרך ההפוכה הוא דמאר דרוזן. מוקדם יותר העיתונאי אדריאן ווג'נרובסקי צייץ שהעסקה קרובה מאוד לסגירה וששני השחקנים קיבלו על כך הודעה. בנוסף, דני גרין יגיע גם הוא לקנדה כחלק מהעסקה, והספרס יקבלו גם את יאקוב פולטל האוסטרי ובחירת סיבוב ראשון מוגנת בדראפט 2019.

שני הכוכבים, אגב, לא משתגעים על הטרייד ודרוזן מיהר להגיב באינסטגרם: "אמרו לי דבר אחד והתוצאה היא דבר אחר. אי אפשר לסמוך עליהם. אין שום נאמנות במשחק הזה. מוכרים אותך מהר בשביל כלום". על פי כריס היינס מ-ESPN, לנארד לא רוצה לשחק בטורונטו. 

לנארד, שהסתכסך עם ראשי הספרס בעונה שעברה, מסיים את חוזהו בשנה הבאה ועל כן לא מן הנמנע שייפרד מקנדה כבר אחרי עונה אחת בקבוצה, כשכבר התפרסמו ידיעות על כך שהוא מעוניין במעבר ללוס אנג'לס, לאחת מבין לייקרס או קליפרס.


לנארד. "אין נאמנות" (אינסטגרם)

עבור טורונטו מדובר בחיזוק משמעותי למדי אחרי עונת השיא ב-2017/18, אז נעצרו הרפטורס בחצי גמר המזרח מול קליבלנד, כשאת העונה הסדירה הם סיימו במקום הראשון. חוזהו של לנארד לעונה הקרובה הוא 20 מיליון דולר ואילו דרוזן ירוויח 27.7 מיליון דולר.


דרוזן. טרייד שישלח אותו לטקסס? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי