דיווח: כרמלו אנתוני יחתום ביוסטון וירוויח שכר מינימום

כרמלו אנתוני
כרמלו אנתוני | AFP

הסמול פוורוד שנחתך על ידי אוקלוהומה צפוי להשתדרג מקצועית ולהצטרף לסגנית אלופת המערב. השחקן יפתח את עונתו ה-17 ב-NBA וישתכר כ-2.4 מליון דולר לעונה אחת, כשאשתקד חוזהו עמד על 27.9 מיליון לעונה

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)
כרמל אנתוני הדועך (34) צפוי לעבור לאחת הקבוצות החזקות בליגה, יוסטון רוקטס בה משחק ה-MVP של העונה שעברה ג'יימס הארדן, כך דווח הערב (שני) בכלי התקשורת בארצות הברית.


בשנים האחרונות הקריירה של כרמלו אנתוני נמצאת בדעיכה. בעונה שעברה השחקן הוותיק ירד לראשונה בקריירה מממוצע של 20 נקודות בעונה, אך צריך לציין שכרמלו שיחק עם שני אולסטרים בדומתם של ראסל ווסטברוק ושל פול ג'ורג' באוקלוהומה סיטי והוא תפקד ככינור שלישי.


הת'אנדר החליטו לשלוח את אנתוני בטרייד לאטלנטה כדי לקבל את דניס שרדר הגרמני ועל אף שלפוורוד יש עוד שנה אחת בחוזה ההוקס חתכו לו את החוזה על סך של 27.9 מליון דולר בעונה. אנתוני שנמצא כעת ללא קבוצה מושך כאמור עניין רב אצל יוסטון רוקטס שהייתה רחוקה משחק אחד מגמר ה NBA, בעיקר בגלל השכר הנמוך שהוא צפוי לקבל. ככל הנראה השחקן יחתום על חוזה מינימום של שחקנים ותיקים בליגה (veteran minimum) העומד על 2.4 מליון דולר לשנה אחת.


אנתוני שנבחר במקום השלישי בדארפט 2003 זכה בשלוש מדליות זהב אולמפיות במדי נבחרת ארצות הברית, והיה שותף 10 פעמים במשחקי האולסטאר.


Reports: Carmelo Anthony is expected to sign $2.4M veteran minimum with Rockets after being waived by Hawks. (Via @TheSteinLine) pic.twitter.com/KmOJpLUkF6

— NBA on TNT (@NBAonTNT) July 23, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי