נפתחה עונת ה-NBA: גולדן סטייט התקשתה מול אוקלהומה

סטף קרי
סטף קרי | AFP

הווריירס זכו לקבל את טבעות האליפות מול הת'אנדר ללא ווסטברוק, אבל סחטו 100:108 הודות ל-32 נקודות של קרי. אירווינג (7 נק', 2 מ-14 מהשדה) והייוורד (10 נק') נראו חלודים, אך בוסטון גברה 87:105 על פילדלפה

(גודל טקסט)

כמה שחיכינו לזה והלילה (בין שלישי לרביעי) זה קרה: עונת 2018/19 בליגת הכדורסל הטובה בעולם יצאה לדרך. האלופה גולדן סטייט ווריירס במפתיע דווקא התרשתה בביתה מול אוקלהומה נטולת הכוכב ראסל ווסטברוק וסחטה 100:108, ועוד לפני כן הראשונה לנצח העונה הייתה בוסטון סלטיקס שהכניעה 87:105 את פילדלפיה.

גולדן סטייט ווריירס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 100:108
שחקני הווריירס כבר רגילים למעמד בו הם מקבלים את טבעות האליפות, אבל יכולת כפי שהציגו במשחק פתיחת העונה בוודאי לא תספיק להם כדי לשחזר את ההישג. האורחים הגיעו ללא ראסל ווסטברוק, הכוכב הכי גדול של הקבוצה, אבל הצליחו להילחם באלופה ורק בדקות ההכרעה הניפו דגל לבן בתום מותחן.


טבעת אליפות נוספת לאוסף ולעבודה. קרי (AFP)

דניס שרודר תפס את מקומו של ווסטברוק ומשחק נפלא בו קלע 21 נקודות וגם הוריד תשעה כדורים חוזרים עשה המון צרות לאלופה, לה יש את סטף קרי שהפגיז 32 נקודות ומסר תשעה אסיסטים בדרך לניצחון הלא משכנע. בעוד קרי נראה חד, קווין דוראנט עוד הרחק משיאו (וזה במשחק בו קלע 27 נקודות ומסר שישה אסיסטים), קליי תומפסון קלע 14 נקודות בלבד וחייב לאפס את הידית ודריימונד גרין הוסיף בסך הכל שתי נקודות למאזן. הקלע המוביל של אוקלהומה הלילה היה פול ג'ורג' שקלע 27 נקודות.


דוראנט. 27 נקודות וזה שהוא בהילוך ראשון (AFP)

בוסטון סלטיקס – פילדלפיה 87:105
בעונה שעברה חסרה בוסטון את גורדון הייוורד שנפצע בשלב מאוד מוקדם, ברגעי ההכרעה גם קיירי אירווינג נפצע ולא יכול היה לסייע, אבל לסלטיקס היה את ג'ייסון טייטום. הלילה במשחק פתיחת העונה שני הכוכבים הגדולים עוד הראו כי יש להם לא מעט חלודה להסיר בעקבות הפציעות, אבל טייטום מצדו לקח אחריות והוביל את הירוקים לניצחון.

23 נקודות ותשעה כדורים חוזרים רשם טייטום, בזמן שאירווינג קלע 7 נקודות בלבד ב-2 מ-14 מהשדה, אבל לפחות חילק שבעה אסיסטים, והייוורד הוסיף רק 10 נקודות ב-4 מ-12 מהשדה. בן סימונס שיחק 43 דקות בפילדלפיה וקלע 19 נקודות וג'ואל אמביד בלט עם 23 נקודות, אבל מרקל פולץ קלע חמש נקודות בלבד.



הייוורד. עדיין נראה חלוד, אבל ייכנס לעניינים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי