לברון ג'יימס: "בלתי מתקבל על הדעת שהחטאתי מהקו"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

לוס אנג'לס לייקרס סופרת כבר שלושה משחקים מפתיחת העונה ללא ניצחון והכוכב הגדול הסביר: "זה תהליך, אני יודע למה נכנסתי ויהיה בסדר. לא חשבתי שמיד נביס בכל משחק"

(גודל טקסט)

שבוע מפתיחת עונת ה-NBA, לברון ג'יימס עדיין ללא ניצחון בכורה בלוס אנג'לס לייקרס. הלילה (בין שלישי לרביעי) "המלך" אמנם קלע 3.3 שניות לסיום שלשה שכפתה הארכה, אולם חמש דקות לאחר מכן החטיא שתי זריקות עונשין, פספס שלשה וקבוצתו נכנעה 143:142 משוגע לסן אנטוניו.

בסיום לקח לברון ג'יימס את מלוא האחריות כשטען: "זה לא קשה, אני יודע למה הכנסתי את עצמי. מדובר בתהליך, אני מבין ומקבל את זה ויהיה בסדר. לא הגעתי לכן במחשבה שמיד נביס בכל משחק ונפרק את הליגה. מדובר בתהליך שאני מודע לו ומקבל אותו".

לייקרס אמנם כבר נקלעה לפיגור דו ספרתי שכנראה לא הייתה יוצאת ממנו לולא 32 נקודות ו-14 אסיסטים של לברון ג'יימס, אבל מהחטאותיו בהארכה כבר לא הייתה לקבוצה אפשרות לחזור: "עליי לקחת את הזריקות האלו ולסמוך על עצמי", אמר על כך שקלע 9 מ-48 הזריקות לשלוש שלקחת כשנותרו פחות מ-10 שניות לסיום משחק, "זו זריקה שאני עובד עליה מדי יום".

עוד אמר לברון: "בלתי מתקבל על הדעת שהחטאתי מהעונשין. אחר כך קלעתי וגם החטאתי. היו לנו מספיק מצבים, הובלנו בשש נקודות כשנותרה דקה לסיום ולא הצלחנו להשיג עצירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי