קליבלנד הודיעה: ג'יי. אר. סמית' כבר לא חלק מהקבוצה

ג'יי אר סמית'
ג'יי אר סמית' | AFP

הכוכב הוותיק סיפר בראיון שלדעתו הקבוצה מפסידה בכוונה כדי להיות בעמדה טובה יותר לבחירת דראפט בעונה הבאה, והקאבס הגיבו בהודעת פרידה מהירה. כל זה ימיים לפני המפגש נגד לברון והלייקרס

(גודל טקסט)

חודשים בודדים עברו מאז שלברון ג'יימס עזב את קליבלנד, ונראה שהקבוצה עדיין לא התרגלה למעמדה החדש-ישן כקבוצת תחתית. הקאבס פתחו את העונה עם המאזן הגרוע בליגה ואחרי 15 משחקים יש להם שני ניצחונות בלבד. בחמישי לפנות בוקר הם יארחו את הלייקרס ולברון במשחק שכל תוצאה בו מלבד ניצחון חוץ ללוס אנג'לס יהיה הפתעה.

ואם זה לא מספיק, היום (שלישי) נפרדה הקבוצה מאחד השחקנים שהיו אמורים להיכנס לנעליו של "קינג ג'יימס". ג'יי אר סמית' שוחרר מהקבוצה בסיומה של שרשרת אירועים מוזרה שהגיעה לשיאה הבוקר, כשהכוכב התראיין לאתר ספורט וטען כי הקבוצה שלו אפילו לא מנסה לנצח. "אני לא חושב שהמטרה היתה לנצח משחקים", אמר סמית', "האסטרטגיה של הקבוצה היא להפסיד כדי לקבל בחירה טובה יותר בדראפט".

תגובת הקבוצה לא איחרה לבוא: קליבלנד הודיעה מאוחר יותר בצורה חד משמעית כי סמית' הוא לא חלק מהמועדון, והוא יצטרך למצוא לו בית חדש. לא ברור אם סמית' עצמו מרוצה מהתוצאה או לא, כיוון שהוא סיפר לפני מספר שבועות כי הוא מקווה שימכרו אותו בטרייד. נראה שהמשאלה שלו התגשמה מהר מהצפוי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי