הלילה במספרים: לוקה דונצ'יץ' ממשיך לשבור שיאים

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | AFP

מספרי הלילה ב-NBA: הרוקי של דאלאס עשה היסטוריה, ג'יימס הארדן לא עוצר, אינגרם וגרין עם שיא עונתי וג'מאל קרופורד הצטרף לאביו של סטף קרי

(גודל טקסט)
 * לוקה דונצ'יץ', הרוקי הסלובני המוכשר של דאלאס מאבריקס, קלע הלילה 27 נקודות אך עדיין הפסיד ללוס אנג'לס לייקרס נטולת לברון. למרות ההפסד, דונצ'יץ' הפך הלילה לרוקי עם הכי הרבה משחקים של 25+ נק' בהיסטוריה של המאבריקס (7) ואנחנו רק באמצע העונה! הוא שבר את שיאו של ג'אמל משבורן מעונת 93/94.


* ברנדון אינגרם קלע הלילה שיא עונתי-אישי של 29 נקודות בניצחון הלייקרס על דאלאס, ועל הדרך שבר את שיא הקריירה שלו בנקודות במשחק חוץ.
* 21 הנקודות של ג'ראלד גרין (שיא עונתי-אישי) מהספסל בניצחון של יוסטון על דנבר, הם הכי הרבה נקודות של שחקן ספסל העונה עבור יוסטון.


 @B_Ingram13's season-high 29 PTS sparks the @Lakers comeback win in Dallas! #LakeShowpic.twitter.com/FzAV5R8cX0

— NBA (@NBA) January 8, 2019


* קלינט קאפלה, הסנטר של יוסטון קלע 31 נקודות הלילה בניצחון על דנבר, שיא קריירה עבורו.


* השורה הסטטיסטית של ה-MVP, ג'יימס הארדן הלילה בניצחון על דנבר: 32 נקודות, 5 ריבאונדים, 14 אסיסטים ו-6 שלשות. זה המשחק ה-13 ברציפות בו הוא קולע מעל 30 נקודות, והמשחק העשירי ברציפות בו הוא קולע מעל חמש שלשות. בנוסף הארדן רשם הלילה את המשחק ה-10 שלו העונה עם 30 נקודות ו-10 אסיסטים. לאף שחקן בליגה אין יותר מ-3 משחקים כאלה העונה.


James Harden dishes out 14 AST to go along with 32 PTS, 6 3PM in the @HoustonRockets win. He extends his NBA record streak with 5+ 3PM to 10 games! #SAPStatLineOfTheNightpic.twitter.com/Cfkdte5nzq

— NBA.com/Stats (@nbastats) January 8, 2019


* ריאן סונדרס, הפך אמש למאמן הראשי של מינסוטה ולמאמן הצעיר ביותר ב-NBA כרגע, רק בן 32.



* ג'מאל קרופורד הצטרף לאביו של סטף קרי, דל קרי, כ-2 השחקנים היחידים בהיסטוריה שקלעו 11,000 נקודות בקריירה מהספסל.


עובדת בונוס: היום בשנת 1972, הלייקרס ניצחו את אטלנטה 134-90 ורשמו את הניצחון ה-33 שלהם ברציפות. עד היום, זהו רצף הניצחונות הארוך ביותר בהיסטוריה של ה-NBA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי