סטף קרי יתמודד נגד אחיו סת' בתחרות השלשות

סטף קרי
סטף קרי | Gettyimages

רכז האלופה גולדן סטייט הכריז כי יתמודד השנה בשבוע האולסטאר לאחר שנתיים של היעדרות. ההודעה הגיעה פחות מ-48 שעות לאחר שאחיו שמשחק בפורטלנד הכריז כי ישתתף

(גודל טקסט)

הכוכב של גולדן סטייט ומי שמכונה על ידי רבים "קלעי השלשות הגדול ביותר בהיסטוריה", סטף קרי הכריז כי הוא מתכנן לחזור לתחרות השלשות במסגרת שבוע האולסטאר לאחר שנתיים של היעדרות, ויתחרה נגד אחיו, סת' קרי שמשחק בפורטלנד טרייל בלייזרס. התחרות תיערך בשארלוט, צפון קרוליינה, עיר הולדתם של האחים קרי, ב-16 פברואר.

אביהם של סטף וסת', דל קרי שיחק 10 עונות בשארלוט הורנטס ונחשב לאחד מהשחקנים הגדולים ביותר ששיחקו בארגון. גם הוא השתתף בתחרות השלשות פעמיים. "רק להשתתף בתחרות הזאת שתיערך בשארלוט, זה כבר סיפור נחמד", אמר סטף לכלי התקשורת לאחר ההכרזה. "אחי סת' הוביל את הליגה ב% משלוש לתקופה לא קצרה. אבא שלי שיחק 10 עונות בשארלוט, ועכשיו לשחק באולסטאר שם זה מרגש. תחרות השלשות תהיה מהנה עם האחים קרי, זה בטוח. אני יודע שהוא ינסה לחסל אותי וזאת בעיה".


סטף וסת' קרי במשחק האחרון בפורטלנד (GETTYIMAGES)

סטף ישתתף בתחרות השלשות בפעם השישית בקריירה, אך זכה בתחרות רק ב-2015. בדירוג השלשות העונה, סטף קרי קלע את הכמות השנייה בגודלה בליגה, כשרק ג'יימס הארדן – ה-MVP המכהן מיוסטון – קלע יותר ממנו, 220 שלשות. בקצב הזה סטף כנראה ירשום את עונתו השביעית ברציפות עם מעל 200 שלשות, שיא כל הזמנים. 

לא מזמן עלה ה'צלף עם פני התינוק' למקום השלישי בדירוג השלשות של כל הזמנים, כשרק רג'י מילר (2560) וריי אלן (2973) קלעו יותר ממנו בכל הזמנים. הוא קלע 2320 בזמן כתיבת שורות אלו. סת' קרי, אחיו, קולע 48% מחוץ לקשת העונה, מקום שני בטיבו בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי