עסקת ענק ב-NBA: קריסטפס פורזינגיס בדרך לדאלאס

קריסטפס פורזינגיס
קריסטפס פורזינגיס | טוויטר

'חד הקרן' הפצוע של הניו יורק ניקס מצטרף ללוקה דונצ'יץ' למאבריקס, דניס סמית ג'וניור, ווסלי מתיוס ודיאנדרה ג'ורדן יעשו את הדרך ההפוכה

(גודל טקסט)
הדברים משתנים מהר בNBA- ואפילו מהר יותר כשמדובר בניו יורק ניקס. היום (חמישי) הגיע קריסטאפס פורזינגיס, הביג מן הלטבי הכישרוני הידוע גם בכינויו 'חד קרן' לפגישה עם הנהלת הניקס ובה הביע את חוסר שביעות רצון לגבי הכיוון אליו הקבוצה הולכת, ולגבי תרבות ההפסדים שלה. הוא עזב את הפגישה בתחושה שהוא מעוניין לעזוב.


מספר שעות לאחר מכן, עסקת הענק הושלמה. פורזינגיס שיחגוג 24 בעוד מספר ימים ונעדר מהפרקט קרוב לשנה בעקבות קרע ברצועה הצולבת, יצטרף ללוקה דונצ'יץ' ודירק נוביצקי בדאלאס מאבריקס.


במסגרת הטרייד, פרט ללטבי יעברו גם טים הארדווי ג'וניור וקורטני לי לדאלאס, בעוד המאבס יוותרו על דניס סמית ג'וניור המוכשר, ווסלי מתיוס ודיאנדרה ג'ורדן הדומיננטי. מספר בחירות דראפט אמורות להיכלל בהמשך העסקה.


First look at Kristaps Porzingis in a Mavs jersey pic.twitter.com/cS9wTevgbc

— Sports Illustrated (@SInow) January 31, 2019


בטרייד הנ"ל, המאבריקס מהמרים בגדול על אחד השחקנים המוכשרים והפציעים בליגה, אחד שסומן בעבר כיורשו של דירק נוביצקי, שחקנה האגדי של הקבוצה. מהעבר השני, הניקס מרוצים שהצליחו 'להיפטר' סוף סוף מפורזינגיס שממורמר בקבוצה עוד מתקופתו של פיל ג'קסון וכרמלו אנתוני, בעיקר בעקבות העובדה שהוא אינו קרוב לכושר משחק כרגע.


בנוסף, הניקס שרושמים עונה נוראית במאזן 40:10 ומכוונים לבחירה הראשונה בדראפט, שכנראה תהיה זיון וויליאמסון, מפנים מקום ל-2 חוזי מקסימום כבר בקיץ הקרוב ויוכלו לרדוף בחלון ההעברות אחרי כוכבים כמו קאווי לאונרד, קווין דוראנט, קיירי אירווינג, ג'ימי באטלר וקליי תומפסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי