וול החליק בביתו ויזדקק לניתוח נוסף, ישוב בעוד כשנה

ג'ון וול
ג'ון וול | AFP

כוכב וושינגטון וויזארדס, שחוזהו החדש על סך 170 מיליון דולר לארבע שנים ייכנס לתוקף בתום העונה הנוכחית, ישוב לפרקט רק ב-2020 לאחר שמעד בדירתו וקרע את גיד האכילס

(גודל טקסט)
אחת הפציעות היותר ביזאריות ב-NBA, ועוד דווקא לג'ון וול שכבר מצא את עצמו בעבר יושב בבית תקופה ארוכה: כוכב וושינגטון וויזארדס סיים את העונה כבר לפני כחודש בעקבות ניתוח שעבר בעקב, אלא שהערב (רביעי) הודיעה קבוצתו כי הוא יזדקק לניתוח נוסף ועל כן ייעדר כשנה, כשישנם אף דיווחים שגורסים כי גם האפשרות שלא יוכל כלל לשוב לפרקט בעונה הבאה קיימת.


וול בן ה-28, סבל בשנים האחרונות ממספר פציעות שגרמו להשבתתו לתקופות ארוכות ולמרות זאת זכה בבירה להארכת חוזה על סך 170 מיליון דולר לארבע שנים החל מתום העונה הנוכחית. בוויזארדס הוא משחק כידוע מ-2010, אבל הערב נודע שהוא לא צפוי לשוב לפרקט עד 2020. וול הגיע לבית החולים כדי לטפל בזיהום בברכו כתוצאה מהניתוח שעבר לפני כחודש, אלא שבסדרת בדיקות שעבר התגלה קרע נוסף בגיד האכילס. כשנשאל וול כיצד הדבר קרה, הוא סיפר שהחליק בביתו.


העונה וול רשם 32 הופעות ושיחק בממוצע 34.5 דקות בהן קלע 20.7 נקודות בממוצע ומסר 8.7 אסיסטים. לאור הארכת חוזהו הוא ירוויח בעונה הבאה – בה כמעט שלא ישחק – 37,800,000 דולר והחוזה רק יגדל מעונה לעונה עד 2022/23, כשבעונה זו קיימת אופציה של השחקן שאם תמומש על ידו תוביל לכך שהוא ישתכר 46,872,000 דולר בגיל 32.


Wizards say guard John Wall will have surgery to repair a ruptured left Achilles tendon and is expected to return in a year. Wall had developed an infection in the incision from initial surgery on Jan. 8 and he suffered the rupture after slipping and falling in his home.

— Marc J. Spears (@MarcJSpearsESPN) February 5, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי