"לוס אנג'לס לייקרס ויתרה על צירופו של אנתוני דייויס"

אנתוני דייויס
אנתוני דייויס | AFP

לקראת הטרייד דד-ליין, ב"לוס אנג'לס טיימס" פורסם שמג'יק ג'ונסון סירב להיכנע ל"דרישות שערורייתיות" של דל דמפס, הג'נרל מנג'ר של ניו אורלינס פליקנס

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס יורדת מעסקת אנתוני דייויס לאחר דרישה שערורייתית של ניו אורלינס פליקנס, כך מדווח הערב (שלישי) בארצות הברית.

רוב פלינקה ומג'יק ג'ונסון, כך על פי ידיעות רבות בימים האחרונים בארה"ב, הרכיבו חבילה שכללה לא פחות משישה שחקנים, מתוכם ארבעה שחקני חמישייה ושזו כוללת גם את הגרעין הצעיר של לייקרס, לונזו בול, ג'וש הארט, ברנדון איגנרם וקייל קוזמה, בנוסף לבחירות דראפט. יתרה מכך, לייקרס הסכימו לקחת אפילו את חוזהו של סולומון היל כדי לפנות חלק מתקרת השכר של פליקנס ולהוסיף לעסקה את הגארד קולדוול-פופ ואיביצ'ה זובאס, לאחר משא ומתן ממושך בימים האחרונים.

בחלק מהשיחות עלתה גם האפשרות לכלול את הרכז הוותיק ראג'ון רונדו, לאנס סטיבנסון ומייקל ביזלי, אבל לאחר ההצעה הנגדית של דל דמפס, המנהל המקצועי של ניו אורלינס שדרש ארבע בחירות דראפט, בלוס אנג'לס הבהירו שמבחינתם אין יותר על מה לדון ושהצעתם האחרונה היא סופית ועומדת בעינה, אולם היא לא צפויה להתקבל. ברודריק טרנס דיווח אף ש"דמפס דרש עוד ועוד וללייקרס לא היה כבר מה לתת. זה נהיה מוגזם ושערורייתי".

למרות כל האמור לעיל, פורסם שבעקבות העזיבה הצפויה של אנתוני דייויס בסיום עונת 2019/20 והרצון הגדול של לברון ג'יימס לראות את העסקה מתבצעת, ספק אם המשא ומתן ייפסק עד הטרייד דד-ליין ביום חמישי.


דייויס נגד גולדן סטייט. יצטרף ללברון ג'יימס למרות הכל? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי