עומרי כספי שוחרר מממפיס: "לא הלך כמו שכולנו ציפינו"

עומרי כספי
עומרי כספי | האתר הרשמי

הקבוצה הודיעה הבוקר על שחרורו של הישראלי, שנפצע לאחרונה במיניסקוס. הפורוורד נפרד: "קבוצה והעיר אימצו אותי ואת משפחתי כאחד משלהם. תודה לך ממפיס"

(גודל טקסט)
עומרי כספי יסיים עוד עונה ללא קבוצה. ממפיס גריזליס הודיעה רשמית לפנות בוקר (שישי) על שחרורו של הפורוורד הישראלי, שאובחן לאחרונה עם קרע במיניסקוס וייעדר כחודש וחצי.

ממפיס כאמור, הודיעה הבוקר על הפרידה מכספי, שכתב בחשבון הטוויטר שלו: "לא הלך כמו שציפינו, אבל הקבוצה והעיר אימצו אותי ואת משפחתי כאחד משלהם. תודה לך ממפיס". כזכור, גם בעונה שעברה שוחרר השחקן מגולדן סטייט ווריורס בעקבות פציעה, לאחר שהאלופה רצתה לפנות מקום בסגל לקראת הפלייאוף.


כספי בן ה-30 חתם בממפיס בקיץ האחרון ורשם במדיה 36 משחקים בהם העמיד ממוצעים של 6.3 נקודות ו-3.2 ריבאונדים ב-14.4 דקות, ולמרות פתיחת עונה טובה הוא נחלש בהמשך. מאז נבחר בדראפט ב-2009, ממפיס הייתה קבוצתו השביעית של הישראלי ב-NBA אחרי סקרמנטו (שתי קדנציות), קליבלנד, יוסטון, ניו אורלינס, מינסוטה וגולדן סטייט.

didn't go as we all envisioned but the team and city embraced me and my family as one of their own. thank you Memphis. @memgrizz

— Omri Casspi (@Casspi18) February 8, 2019

The @memgrizz have announced that the team has waived Omri Casspi. Press release below. pic.twitter.com/27DsaNWVe3

— Grizzlies PR (@GrizzliesPR) February 8, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי