לברון ג'יימס: "הקבוצות במזרח מתחזקות כי אני במערב"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

בצל הדרמה סביב אנתוני דייויס, הדראפט המשודר למשחק האולסטאר והטרייד דד-ליין שיצר מהומה במזרח, לברון ג'יימס לא מצליח להסתיר את ההתלהבות ומייצר כותרות כהרגלו

(גודל טקסט)
הכל קורה בNBA בימים אלו. הרוב קורה במזרח. ההצהרה הפומבית של אנתוני דייויס דרך סוכנו ריץ' פול על כך שהוא לא מתכוון להאריך את חוזהו בניו אורלינס ומעוונין לעבור לקבוצה שתתמודד על אליפות, הייתה הירייה הראשונה שהוציאה לדרך חלון של 9 הימים לפני הדד-ליין, בו המנג'רים ברחבי הליגה נכנסים לטירוף של עסקאות שכביכול יקבעו את עתידם לעונה הנוכחית ולעונה הבאה. (קבוצות כושלות כמו וושינגטון יספרו שהם מסתכלות 3 עונות קדימה)


 

החלון הזה הגיע לשיאו ביום חמישי (22:00 שעון ישראל) כשמועד העסקאות בNBA נסגר, עשרות שחקנים הספיקו לעבור, עומרי כספי נחתך, ובסוף היום הזה הגיע לברון ג'יימס לTD GARDEN, אולם שכלל לא זר לו, וראה את חברו לקבוצה, שהיה מועמד לטרייד כמה שעות קודם לכן, אקס בוסטון עמה זכה באליפות, ראג'ון רונדו, זורק זריקה משוגעת 0.4 שניות לסיום הזמן ומנצח את המשחק.


 

ג'יימס, המלך של המזרח ב-8 השנים האחרונות, עבר בקיץ האחרון בפעם הראשונה לצד המערבי של הליגה כשהצטרף ללייקרס, ועדיין צופה מקרוב על כל מה שקורה במזרח. "קבוצות מובילות במזרח הולכות על זה". אמר לברון ל'אתלטיק'. "טורונטו הולכת על זה, מילווקי הולכת על זה, פילי. בוסטון מאמינה שהיא יכולה לעשות את זה. הם יודעות שהם כבר לא צריכות לעבור בקליבלנד". עקץ ג'יימס והוסיף: "כולם במזרח חושבים שהם יכולים להגיע לגמר רק בגלל שהם כבר לא צריכים לשחק נגדי"



Welcome to greatest rivalry in #LakersWinpic.twitter.com/tWDPAQDpHR

— Los Angeles Lakers (@Lakers) February 8, 2019

הטרייד דד ליין היה עוצמתי בNBA השנה, כמעט הרסני. בלייקרס נוצר לחץ כמעט בלתי אפשרי על מג'יק ג'ונסון ורוב פלינקה שכמעט ומסרו 6 שחקנים, מתוכם 4 שחקני חמישייה ו8 בחירות דראפט במצטבר! על מנת להשיג את דייויס. 

זה גרם למהומה בחדר ההלבשה בסטייפלס סנטר, לאבאר בול, אביו של לונזו, יצא שוב מהמחתרת כדי לתקוף בחריפות את המאמן של הקבוצה, לוק וולטון, על כך שהעניק לו "גישה של מפסידן". הוא גם כינה אותו "המאמן הכי גרוע שהיה ללונזו בכל הזמנים". אותו וולטון הספיק להתקוטט עם ותיקי הלייקרס, שלעולם לא היו ידועים כ'ילדים טובים'.

ג'אבל מגי ומייקל ביזלי התעמתו איתו באופן אישי, והאחרון מצא את עצמו מועבר בטרייד ליריבה העירוני מהקליפרס, ביחד עם איביצ'ה זובאס רגע לפני סגירת המועד. זאת הייתה העסקה היחידה שהלייקרס ביצעה, אך מסביב לליגה התרחשו עשרות עסקאות, שהבולטות מביניהם התבצעו ע"י 2 מהקבוצות המובילות במזרח: טורונטו ופילדלפיה.

טורונטו הנחיתה את מארק גאסול, שהצליח לברוח מ-ממפיס המתפוררת, ששחררה גם את עומרי כספי. פילדלפיה הנחיתה את טוביאס האריס וסיימה את התהליך כששלחה את הבחירה מספר 1 של דראפט 2017, מרקל פולץ לאורלנדו. לברון ג'יימס כבר מתרגש. "לעזאזל, התרגשתי לראות את כל המהלכים שעשו במזרח היום. הסדרות בסיבוב השני, גמר המזרח. זה הולך להיות משוגע ומהנה לצפייה"





 

LETS GO HOME!! pic.twitter.com/baCSy83zmi

— Los Angeles Lakers (@Lakers) February 8, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי