שמעון כספי: "עומרי מחכה להצעה מקבוצת פלייאוף ב-NBA"

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

בתכנית הספורט ב-103FM שוחחו עם אביו של הכדורסלן, בצל הדיווחים על חזרה אפשרית למכבי ת"א: "לא מזלזל באירופה, אבל הוא נותח במיניסקוס והמטרה היא לחזור במארס, הלוואי שלגולדן סטייט. אם לא? נדע בחודש הבא"

(גודל טקסט)

לפני כשבוע סיים את דרכו עומרי כספי בממפיס בעקבות פציעה במיניסקוס, כזו שאילצה אותו לעבור ניתוח והובילה להחלטת הגריזליס לשחררו כדי לצרף שחקן אחר שאולי יסייע לה להתברג בפלייאוף. הערב (רביעי) התראיין אביו שמעון וסיפר מעט על תוכניותיו של בנו, שלאחרונה הוזכר כמועמד למכבי תל אביב לאחר עשור בליגת הכדורסל הטובה בעולם.

"אני לא יודע על מכבי תל אביב. עומרי נפצע במיניסקוס, נותח ועובר תהליך החלמה", הבהיר שמעון כספי בתחילת הראיון, הוא מתכוון לחזור במארס לאימונים כדי להיות בפלייאוף ה-NBA. אני לא יודע לומר אם יש גישושים כי בשלב הזה הוא מתמקד בלהחלים, יש סוכן שזה תפקידו".

העונה האחרונה בממפיס: "היו לו עליות וירידות, אבל הייתה עונה יפה מאוד. כשהוא התחיל לשחק כמו שצריך וכמו שהוא אוהב, הגיעה פציעה שקטעה את המומנטום".

חזרה ליורוליג: "אתם מכירים שחקנים שעוזבים את ה-NBA בשביל לשחק באירופה? אם יש קבוצה ב-NBA שמציעה לך חוזה, אתה לא תסרב. אני מניח שגם שמות שחזרו לאירופה הגיעו לשם כי לא היו להם הצעות מה-NBA. אני לא מזלזל באירופה, אבל אני קורא כתבות ואומר לאשתי שאם במקרה תהיה סיטואציה, יש לגולדן סטייט בעיה בעמדה הזו. הלוואי".


"לא מזלזל ביורוליג, אבל הלוואי שגולדן סטייט תחשוב להחזיר אותו" (AFP)

אם כלל היו גישושים ממכבי ת"א או מקבוצות יורוליג: "אני באמת לא יודע כלום, לא מכיר גישושים מצדם. אולי עומרי יודע. אני חושב שנכון לעכשיו זה מוקדם מדי, כי הכל ישתנה אם הוא יזכה להצעה מקבוצת פלייאוף. אם לא תהיה קבוצה, אני, לדעתי בתור אבא, אשמח שהוא יגיע עם הנכדה אחרי עשור".

אם הוא מרגיש חוסר פרגון מהתקשורת: "אצלנו יש תכונה שכמו שמרימים אותך מהר מדי, ככה גם מורידים. אני לא מכיר שחקן שהיה עשר שנים ב-NBA ואומרים עליו שהוא לא מתאים לחמישייה ביורוליג. אם הוא יחתום למכבי תל אביב ולא יקלע 20 נקודות במשחק, אני אומר בתור אבא שישחטו אותו. זה טיעון שהוא אומר לי ואני אומר לו שהוא צודק".

אם תהיה עונה 11 עבור עומרי ב-NBA: "נצטרך להמתין עוד חודש, כי אם תהיה קבוצה שתרצה אותו לפלייאוף אני מאמין שהוא יישאר. יש לו עוד חמש-שש שנים לפחות לשחק בקריירה, אבל אם תהיה חזרה לאירופה או שלא אז אני חושב שתהיה תשובה במארס. אם לא תהיה הצעה מה-NBA, אני חושב שעומרי לא שולל דבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי