"דני אבדיה בדרך הבטוחה להיבחר בדראפט 2020"

דני אבדיה
דני אבדיה | אודי ציטיאט

הגארד הצעיר מרשים במחנה "כדורסל ללא גבולות" הנערך בשארלוט וזכה למחמאות מעיתונאים: "הוא ברמה מעל כולם, קולע שלשות מכל עבר"

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב אולי הוא לא זוכה לקרדיט משמעותי העונה, אבל דני אבדיה הצעיר עושה בימים אלה צעדים מאוד משמעותיים לקראת בחירה בדראפט ה-NBA. הרכז בן ה-18, שגם זומן למשחקי נבחרת ישראל נגד סרביה וגרמניה השבוע, נמצא בשבוע האולסטאר בשארלוט, ארצות הברית, כחלק ממחנה "כדורסל ללא גבולות" – המרכז עשרות כישרונות מרחבי העולם, שלכולם רצון להרשים את נציגי הקבוצות ולהיות בעתיד חלק מהליגה הטובה בעולם.

אבדיה היה הגארד המצטיין של היום הראשון ומשך את תשומת לבם של סקאוטים רבים, בתקווה שהדבר יסייע לו להיבחר כבר בסיבוב הראשון של דראפט 2020. תגובות רשמיות מנציגי המועדונים לא נשמעו, אבל מספר עיתונאים בכירים מיהרו לישראלי ובין השאר היה זה ג'רמי וו מספורטס אילוסטרייטד שצייץ: "מהלכים גאוניים של אבדיה במחנה כדורסל ללא גבולות. הגארד הישראלי ברמה מעל כולם בכל הנוגע לליטוש, קבלת החלטות ו-IQ של כדורסל. הוא בדרך הבטוחה לדראפט 2020".

גם ג'ונתן גבעוני מרשת ESPN פרגן: "דני אבדיה הישראלי נתן הצגה במשחקי ה-5 על 5. הוא קלע שלשות מכל עבר וחילק מסירות על פני מגרש שלם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי