פאו גאסול חתם במילווקי: "רוצה לסייע לזכות באליפות"

פאו גאסול
פאו גאסול | אתר רשמי

הסנטר בן ה-38 עזב את סן אנטוניו והצטרף למוליכת המזרח, במטרה להוסיף מניסיונו לאנטטוקומפו וחבריו ואולי לזכות בטבעת שלישית בקריירה

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: הלילה (בין ראשון לשני) הודיעה מילווקי באקס, מוליכת המזרח, על צירופו של הסנטר הספרדי פאו גאסול, שחוזהו בסן אנטוניו ספרס הותר בסוף השבוע. זוהי עונתו ה-18 של גאסול בן ה-38 ב-NBA, כידוע סנטר שזכה בשתי אליפויות ובין השאר השתתף שש פעמים במשחקי האול-סטאר. "המטרה שלי, כמו תמיד, תהיה להוסיף לקבוצה ולנסות לסייע לה לזכות באליפות", כתב בחשבונו האישי בטוויטר לאחר ההכרזה על צירופו.


בסך הכל ערך גאסול בליגת הכדורסל הטובה בעולם 1,223 הופעות בממפיס, לוס אנג'לס לייקרס, שיקגו בולס וסן אנטוניו וממוצעיו הם 17.1 נקודות למשחק, 9.2 כדורים חוזרים, 3.2 אסיסטים ו-1.6 חסימות. הוא אחד משני שחקנים פעילים ובתוך רשימה מצומצמת של 18 כדורסלנים ב-NBA שחצו את רף 20 אלף הנקודות וקטפו מעל 10,000 כדורים חוזרים.


בשלוש השנים האחרונות בסן אנטוניו ממוצעיו נפגעו, אבל עדיין העמיד מספרים נאים של 10 נקודות למשחק, 7.4 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים. הוא כאמור ינסה לסייע למילווקי בפלייאוף הקרוב ולתרום מניסיונו הכולל 136 משחקים בשלבי ההכרעה ב-12 עונות, כשבאליפויות הוא זכה עם לוס אנג'לס לייקרס ב-2009 וב-2010.


Thrilled to begin this new chapter in my @NBA journey with the great @Bucks. I look forward to the challenge. My goal, as always, will be to add value to the team and help deliver a championship to Milwaukee. #FearTheDeerpic.twitter.com/Ae6O3aeXEV

— Pau Gasol (@paugasol) March 3, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי