הופרשה גופייתו של ג'ינובילי: "ייכנס להיכל התהילה מהספסל"

מאנו ג'ינובילי
מאנו ג'ינובילי | AFP

הארגנטיני בן ה-41 זכה לטקס מרגש לאחר הניצחון של סן אנטוניו על קליבלנד, במהלכו גופייתו הופרשה ונתלתה באולם: "בלעדיו לא היינו זוכים באליפויות", הוסיף פופוביץ'. דאנקן ופארקר היו בין הכוכבים שהגיעו לכבד

(גודל טקסט)
מבין שמונת משחקי ה-NBA שנערכו הלילה (בין חמישי לשישי) זה אולי היה אחד המפגשים הפחות מסקרנים, אבל רבים יתקשו לשכוח את אותו ערב בסן אנטוניו: זה לא רק שהספרס ניצחו 110:116 את קליבלנד קאבלירס, אלא שהיה זה המשחק בו הופרשה רשמית גופייתו של מאנו ג'ובילי ונערך לכבודו טקס מרשים על 16 שנה במדי הקבוצה.


ג'ינובילי בן ה-41, פרש באוגוסט האחרון מכדורסל אחרי שבין השאר זכה בארבע אליפויות עם הקבוצה היחידה בה שיחק ב-NBA ונכלל פעמיים בסגל למשחק האולסטאר. הוא צפה בחולצתו עם המספר 20 נתלית באולם, כשלצדו ישבו חבריו הטובים טוני פארקר ׁ(שהגיע משארלוט במיוחד) וטים דאנקן, איתם זכה בטבעת אחר טבעת, ובמהלך מחצית המשחק גם עלה לפרקט עם חבריו הארגנטינים, איתם זכה במדליית זהב במשחקים האולימפיים ב-2004.


"אתה שחקן מאוד מיוחד, אני בטוח בכך יותר ככל שאני חושב על זה", אמר טוני פארקר, חברו כמעט לכל אורך התקופה הארוכה בסן אנטוניו, "אין מילה אחרת לתאר אותך. אתה כל כך מיוחד שאפילו פופ (המאמן גרג פופוביץ') לא ידע מה לעשות איתך בשנתיים הראשונות".


ג'ינובילי עלה לפרקט ועמד במרכז לצד משפחתו וילדיו ופופוביץ' דאג לרגש את האולם: "הוא היה ספורטאי לתפארת ואהב כל כך את המשחק, אבל יותר מכל היו חשובים לו ארבעת האנשים שעומדים מימינו (משפחתו). הוא ידע מה חשוב והיה חבר מדהים לקבוצה, יותר משכל אחד יכול לתאר. הדבר הכי חשוב שהצלחנו לעשות כנראה זה לשכנע את מאנו לעלות מהספסל – הוא לא אהב את זה בהתחלה, אבל חשב על זה והמזל שלנו כקבוצה הוא שמדובר בבחור חכם שהבין את הצורך. יום אחד הוא יהיה חבר בהיכל התהילה בזכות הכניסות מהספסל. בלעדיו לא היינו זוכים באליפויות".

Awaiting No. 20

Catch the Manu Ginobili Jersey Retirement Ceremony coming up on @FOXSportsSW and League Pass! #GraciasManupic.twitter.com/sOHQebvcRW

— San Antonio Spurs (@spurs) March 29, 2019


"Thank you all, seriously. All here and all watching… for being with me all along. I really appreciate it. I love you."

@manuginobili#GraciasManuhttps://t.co/56hrVWwaYH

— NBA (@NBA) March 29, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי