סערה בארה"ב: סנטר דאלאס קריסטפס פורזינגיס חשוד באונס

קריסטפס פורזינגיס
קריסטפס פורזינגיס | AFP

על פי דיווחים, בפברואר שעבר האישה הוזמנה לביתו של הכדורסלן שגר איתה באותו בניין, ולפי טענותיה לא התלוננה במשך שנה משום שקיבלה דמי שתיקה בגובה 68 אלף יורו. עורך דינו: "מכחישים את הטענות"

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)
דרמה באה"ב: קריסטפס פורזינגיס (23), הפאוור פוורווד/סנטר של קבוצת דאלאס, הואשם באונס. הלטבי נחקר על ידי המשטרה בניו יורק לאחר שהאישה התלוננה על מקרה שהתרחש בשנה שעברה. האישה סיפרה ביום חמישי כי חיכתה שנה עד שהתלוננה משום שקיבלה דמי שתיקה בסך 68 אלף יורו מפורזינגיס.


עורך דינו של פורזינגס, רולנד ריופל, הכחיש את הטענות וטען שהתלוננו על האישה שסוחטת אותם: "אנחנו מודעים לתלונה שנמסרה נגד מר פורזינגיס ביום חמישי ודוחים חד משמעית את הטענות", אמר. "פנינו לגוף הפדראלי ב-20 בדצמבר 2018, והודענו לארגון הכדורסל הלאומי לפני כמה חודשים, והם מודעים לחקירה המתמשכת. אנחנו לא יכולים להגיב יותר על הנושא".


פורזינגיס שיחק בניו יורק ניקס בעת המקרה, שהתרחש ב-7 בפברואר 2018 בבניין סקיי בניו יורק, שם התגורר הסנטר. האישה, שלפי הדיווחים גרה באותו הבניין, סיפרה כי קיבלה הזמנה לדירתו. כשדובר הניקס נישאל האם היו מודעים לאירוע, השיב: "זה עניין אישי שלו ואין לנו שום קשר לזה". דובר ה-NBA אמר כי הם מודעים למצב.


NYPD is investigating Kristaps Porzingis for alleged rape hours after 2018 ACL tear, per @TinaMoorereportpic.twitter.com/59XgRFijmi

— Bleacher Report (@BleacherReport) March 30, 2019


השחקן הצטרף לדאלאס מוקדם יותר השנה אך עדיין לא שיחק במדי הקבוצה שכן הוא מחלים מפציעתו. הניקס, קבוצתו הקודמת, הודיעו לדאלאס לגבי הטענות על האונס. הבעלים מארק קובאן אמר שהקבוצה מודעת להאשמות אך הוסיף: "הרשויות הפדרליות אמרו לנו שלא להגיב". הלטבי עצמו שוחח בטלפון עם הנהלת ה-NBA. דובר מטעם משטרת ניו יורק פירסם את ההצהרה הבאה: "במשטרת ניו יורק מתייחסים ברצינות לתקיפה מינית ולכל מקרי האונס, ומפציר בכל מי שנפגע  – להתלונן כדי שנוכל לבצע חקירה מקיפה ולהציע תמיכה ועזרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי