בוסטון גנבה את הביתיות במשחק הראשון נגד מילווקי

קיירי אירווינג
קיירי אירווינג | AFP

הסלטיקס גברו על הבאקס במשחק הפתיחה של חצי גמר המזרח, אל הורפורד וקיירי אירווינג בלטו, מנגד, יאניס אנטאטקומפו נוטרל לחלוטין ע"י ההגנה הקבוצתית של בראד סטיבנס

(גודל טקסט)
חצי גמר המזרח של ה-NBA נמשך היום (ראשון) לאחר שאמש, טורונטו גברה על פילדלפיה במשחק 1 מאחורי תצוגת ענק של קאווי לאונרד, הערב בוסטון התארחה אצל הקבוצה עם המאזן הכי טוב בליגה בעונה הסדירה, מילווקי באקס.  שתי הקבוצות סיימו את הסיבוב הראשון בפלייאוף בסוויפ קליל, כשמילווקי דרסה את דטרויט 0:4, ובוסטון גברה על אינדיאנה 0:4.


הסדרה שנפתחה הערב היא שחזור של חצי גמר המזרח מהעונה שעברה, אז בוסטון העפילה לחצי גמר המזרח לאחר ניצחון 3:4 בסדרה דרמטית, והמשיכה לגמר המזרח בו נכנעה ללברון ג'יימס וקליבלנד לאחר 7 משחקים דרמטיים.





בוסטון, שעברה עונה מלאת עליות וירידות, רצתה להוכיח לכולם שהמאזן הטוב בליגה לא מרתיע אותה ועלתה למשחק בטירוף מהשנייה הראשונה. בזמן שהבאקס התרגלו למעמד, החבורה של בראד סטיבנס הציגה יכולת הגנתית נהדרת ברבע הראשון,


מהצד השני, קיירי אירווינג עשה צרות להגנה של בולדנהוזר, ובעזרת יכולת נהדרת של ג'יילן בראון וגורדון היוורד, הסלטיקס ירדו לרבע הראשון ביתרון 17:26


ברבע השני הקהל הביתי התעורר, וכך גם הצביים. יאניס אנטאטקומפו הזכיר לסלטיקס מדוע הוא המועמד המוביל ל-MVP, ועשה את הדברים שהוא עושה מדי ערב. קריס מידלטון הוסיף כמה סלים גדולים, ניקולה מירוטיץ' קלע 3 שלשות אדירות והבאקס הצליחו לצמצם את הפיגור. 50:52 לבוסטון במחצית.





הרבע השלישי היה במעמד צד אחד בלבד. ההגנה של בוסטון נטרלה לחלוטין את יאניס אנטאטקומפו, שנחסם פעם אחר פעם בצבע, ובצד השני, מייק בולדנהוזר לא מצא תשובות להתקפה הקבוצתית של בראד סטיבנס. אל הורפורד התבלט עם כמה סלים אדירים, טרי רוזיר וגורדון היוורד הצטפרו לחגיגה ובסיום הרבע השלישי הסלטיקס ירדו ביתרון מוחץ 71:88.


הרבע האחרון היה גארבג' טיים מוחלט. ההגנה של מילווקי לא מצאה תשובה לאל הורפורד האדיר שחגג בצבע, קיירי אירווינג וג'יילן בראון קלעו מבחוץ כמה זריקות גדולות והבאקס סיימו את הערב מאוכזבים, ויצטרכו לעשות הרבה חושבים לקראת המשחק הבא בסדרה. 112:90 לבוסטון בסיום.


קיירי אירווינג כיכב עם 26 נקודות, 11 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. גם הורפורד להט עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים. מנגד, יאניס אנטאטקומפו רשם ערב חלש של 22 נקודות (7 מ-21 מהשדה), 8 ריבאונדים ומדד -24. 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי