הארדן: "זה יכול להכריע את הסדרה", גרין: "לא בעיה שלי"

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | AFP

גולדן סטייט ניצחה 100:104 את יוסטון, בארה"ב התלוננו על השיפוט: "התסריט הגרוע ביותר". כוכב הרוקטס התלונן: "דורש שיפוט הוגן", השומר מהווריירס טען: "זה לא מדע מדויק". וגם: קר נפעם מיכולתו של דוראנט

(גודל טקסט)

המשחק הראשון בסדרת חצי גמר המערב בין גולדן סטייט ווריירס ליוסטון רוקטס מאחורינו, הייתה זו האלופה שרשמה 100:104 בביתה באוקלנד, אבל בסיומו כולם דיברו על השיפוט. "זה היה התסריט הכי גרוע עבור ה-NBA והצופים, שמשחק מוכרע על ידי שיפוט", נטען ב-ESPN.

בהחלט ייתכן שזו תהיה הסדרה שממנה תצא האלופה ובארצות הברית מדברים הבוקר (שני) על כך שגם אם המשחק לא היה יפה לעין, אף אחד לא רצה לראות אותו מוכרע על ידי שריקות מצד צוות השיפוט (או אי שריקות בחלק מהמקרים). ארבע עבירות טכניות נשרקו במהלך המשחק, אבל השיא הגיע כשנותרו 10 שניות לסיום – אז כוכב יוסטון ג'יימס הארדן עלה לשלוש, דריימונד גרין, אחד מהשומרים הטובים ביותר עלה איתו, נגע ברגלו של הארדן שנפל על הפרקט ושני שופטים מתוך שלושה פסקו כי זו לא עבירה והרוקטס, שפיגרו אז בשלוש הפרש, הפסידו במשחק.

"אני יכול לחיות עם הפסד, אבל מבקש שהשיפוט יהיה הוגן ושיקבלו את ההחלטות הנכונות", טען הארדן שקלע 35 נקודות במשחק, "כולם זוכרים מה קרה לפני כמה שנים עם קוואי לאונרד, אלה דברים שמכריעים סדרה", הוסיף במטרה להזכיר כיצד בגמר 2017 פצע זאזה פאצ'וליה את קוואי לאונרד מסן אנטוניו בגמר המערב. 

לעומתו, גרין חושב אחרת לחלוטין: "כשאתה זורק לשלוש ומנסה לנחות במרחק כל כך גדול מהיכן שזרקת, זו כבר לא בעיה שלי. אני הוכשלתי על ידי ג'יימס לפני כן ולא אמרתי מילה", גם עקץ שחקן הווריירס על הדרך, "ככה זה משחק הכדורסל, אין מה לעשות. שיפוט הוא לא מדע מדויק וזה מה שזה".

אם לשים בצד את השופטים, למשחק גם היה גיבור ושמו קווין דוראנט. כוכב הוורייס קלע 35 נקודות, משחק חמישי ברציפות שהוא חוצה את רף ה-30, גם קטף חמישה כדורים חוזרים ומסר שלושה אסיסטים ובסיום מאמנו סטיב קר הצהיר: "היה בחור אחד בשם מייקל, אני לא זוכר את שם המשפחה שלו", התבדח קר כשנשאל אם ראה שחקן עם יכולות כמו של KD, "קווין בכושר מדהים בשבועות האחרונים, הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים בתולדות המשחק. לא היה שחקן במימדים שלו עם זריקה כזו, מסירה, שליטה בכדור, משחק הגנה. הוא פשוט כישרון יוצא דופן".


דוראנט. קר נפעם מיכולותיו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי