קרי: "שיחקתי עם כאבים", הארדן: "אני בקושי רואה"

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | AFP

כוכב גולדן סטייט שנפגע באצבע הודה לאחר ה-109:115 והעלייה ל-0:2 בחצי גמר המערב נגד יוסטון: "לא שברתי כלום למזלי". מנגד, שחקנה של הרוקטס דימם מעינו: "בנסיבות שהיו, הוא היה מעולה", החמיא מאמנו דאנתוני

(גודל טקסט)
גולדן סטייט ניצחה הלילה (בין שלישי לרביעי) 109:115 את את יוסטון רוקטס והכפילה את יתרונה בסדרת חצי גמר המערב ל-0:2, אבל במשחק בו היא הוליכה לכל אורכו הסיפור הגדול היה פציעותיהם של סטף קרי וג'יימס הארדן, למעשה הכוכב הגדול של כל צד.


בעוד קרי נפגע באצבע ברבע הראשון וחזר לקול תשואות הצופים באולם באוקלנד, למרות אותה פגיעה רשם 33 דקות וקלע 20 נקודות (רק 3 מ-13 מחוץ לקשת), הארדן, אפילו ששיחק 34 דקות וסיים כקלע המוביל של הרוקטס עם 29 נקודות, הודה בסיום כי בקושי ראה משהו בשתי עיניו לאחר שברבע הראשון דריימונד גרין הכניס בטעות את אצבעותיו לתוך עיניו.


מאמן יוסטון מייק דאנתוני אמר בסיום כי הארדן "דימם מאחת העיניים, אבל לרגע לא חשבתי שהוא לא מתכוון לחזור לפרקט אלא אם היה מדובר בקטסטרופה. בנסיבות הקיימות אני חושב שהוא היה מעולה". הארדן הוסיף בקצרה: "אני רואה מטושטש כרגע, מקווה שזה ישתפר מיום ליום. רק ניסיתי לשחק ולעשות את ככל שביכולתי כדי לעזור לחברים".


Harden's eyes. Ouch. pic.twitter.com/NxHdhiOlHN

— Bleacher Report (@BleacherReport) May 1, 2019


דריימונד גרין התנצל על האירוע: "עשיתי טעות כשפגעתי בעיניו, לא רציתי לפגוע באף אחד. אנשים שוכחים שכשחקן נפצע הוא סוחב את זה איתו מדי יום, כל שנייה. זה הרבה יותר ממשחק".


סטף קרי הבהיר גם כן כי הוא סבל מכאבים: "כואב לי, אבל הכל בסדר. לא שברתי כלום ואני פשוט צריך להתמודד עם הכאב. למזלי הגדול אני בסדר ומקווה שעד המשחק הבא כבר זה יהיה מאחוריי".



קרי. גם הוא שיחק עם כאבים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי