סי. ג'יי מקולום: "אני מרגיש טוב, מוכן למשחק הרביעי בסדרה"

סי. ג'יי מקולום
סי. ג'יי מקולום | AFP

כוכב פורטלנד, שקלע 41 נקודות ומהן 18 רק ב-4 ההארכות, הבהיר בסיום שהוא כלל לא עייף: "בשביל זה אנחנו עובדים וחיים". לילארד החמיא לחברו: "הוא היה חם, נתתי לו להוביל". וגם: השיא שפספס יוקיץ' על שתי דקות

(גודל טקסט)
שעה קלה לאחר המשחק ההיסטורי בין פורטלנד לדנבר, שחקני הקבוצות מגיבים ל-137:140 המטורף שהעלה את הטרייל בלייזרס ל-1:2 בסדרה. זהו היה משחק הפלייאוף הארוך ביותר מאז 1953, בו כוכב דנבר ניקולה יוקיץ' הפך לשחקן הרביעי עם הכי הרבה דקות על הפרקט – 65 כאלה היו לו, אבל גם הוא נכנע לתשישות ובהארכה הרביעית והאחרונה החטיא זריקת עונשין מכרעת. 


המצטיין של פורטלנד, סי. ג'יי מקולום שקלע 41 נקודות ומתוכן 18 רק במהלך ההארכה הארוכה, סיפר:"שיחקנו בבית שלנו, האוהדים נתנו לנו את האנרגיות הנכונות. כמה זמן שיחקתי? מעל 50 דקות. אבל לכך התכוננו עוד מהקיץ, בשביל זה אנחנו ישנים טוב, עושים טיפולים ומגיעים מוכנים לכל משחק. אנחנו עובדים בשביל זה וחיים בשביל זה".


כשנשאל אם הוא עייף הוא הפתיע כשאמר: "אני מרגיש טוב. זו העבודה שלי ועכשיו נתכונן למשחק 4. אני מוכן".


"That's why I condition all summer… this is what I work for."@CJMcCollum recaps the @trailblazers & @nuggets FOUR OVERTIME THRILLER IN GAME 3! #RipCity#NBAPlayoffspic.twitter.com/CiMSOu1OeU

— NBA (@NBA) May 4, 2019


דמיאן לילארד, שדווקא הציג משחק פושר ביחס למקולום, הצהיר: "זה המשחק הכי מטורף שהשתתפתי בו. היתרון עבר מיד ליד, אבל לא רצינו להפסיד בבית ושמח שהצלחנו להגן עליו. בפלייאוף מה שחשוב זה לנצח והרבה שחקנים התעלו בשביל זה. מקולום? הוא היה מדהים וזיהיתי את זה אז נתתי לו להוביל".


יוקיץ' מדנבר כאמור הפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה בכמות הדקות ששותף במשחק אחד, אבל 65 הדקות שלו, בהן קלע 33 נקודות, מסר 14 אסיסטים והוריד 18 ריבאונדים, הפכו אותו לשחקן הראשון שמשחק כל כך הרבה מאז 1953 – הפעם האחרונה בה נרשמו ארבע הארכות, אך היו חסרות לו שתי דקות כדי לשבור את השיא.


Whatever it freaking takes #RipCitypic.twitter.com/ok9l0Mf5I8

— Enes Kanter (@Enes_Kanter) May 4, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי