אנטטוקומפו, הארדן וג'ורג' מועמדים ל-MVP של העונה

יאניס אנטטוקומפו, ג'יימס הארדן
יאניס אנטטוקומפו, ג'יימס הארדן | AFP

שחקן העונה בשנה שעברה, היווני המצטיין של מילווקי והפוורורד הנהדר של אוקלהומה מועמדים לפרס היוקרתי כשהשניים האחרונים מועמדים גם לשחקן ההגנה. דונצ'יץ' מועמד לרוקי, וויליאמס לשחקן השישי, ריברס למאמן

(גודל טקסט)
בזמן שהפלייאוף של ה-NBA הגיע לישרות האחרונה, בעיצומן של סדרות הגמר האזוריים, פורסמה הלילה (בין שישי לשבת) רשימת המועמדים למצטייני העונה ב-NBA.


לקטגוריה המעניינת ביותר ה-MVP נבחרו יאניס אנטטוקומפו שמוביל את מילווקי לגמר היסטורי, ג'יימס הארדן שסיפק מספרית נהדרים ביוסטון שנעצרה בגמר המערב ופול ג'ורג' שהפך לשחקן המשמעותי ביותר של אוקלהומה העונה. בנוסף למועמדות לתואר השחקן המצטיין, אנטטוקומפו וג'ורג' מועמדים גם לתואר שחקן ההגנה של העונה, יחד עם רודי גובר, סנטר יוטה.




מי שעשוי לזכות בתואר הרוקי המצטיין של העונה הוא הסלובני לוקה דונצ'יץ' שנבחר שלישי בדראפט ולהשתלב במהירות בדאלאס, על אף העונה הלא מוצלחת של המאבריקס. מועמדים נוספים הם דיאנדרה איטון מפיניקס שנבחר ראשון בדראפט וטרה יאנג אשר נבחר על ידי פיניקס במקום החמישי אשתקד.


לפרס שחקן השישי של העונה נמצאים שני מועמדים מלוס אנג'לס קליפרס – מונטרז הארל ולו וויליאמס שפרחו תחת דוק ריברס העונה. המועמד השלישי הוא דומאנטאס סאבוניס מאינדיאנה. ד'ארון פוקס מסקרמנטו, ד'אנג'לו ראסל מברוקלין ופסקאל סיאקאם מטורונטו מועמדים לשחקן המשתפר של העונה. לתואר מאמן השנה מועמדים מייק בודנהולצר ממילווקי, מייקל מאלון מדנבר ודוק ריברס מהקליפרס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי