נציגו של יאניס יצא נגד דרייק: "לא ראיתי חוסר כבוד כזה"

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | AFP

מנהל בכיר בסוכנות המייצגת את היווני ביקר בחריפות את הראפר, שהטריל את השחקן באופן תיאטרלי. אוהדי מילווקי תקפו גם הם את הזמר בטוויטר. וגם: הקמפיין להשארת קוואי לאונרד בטורונטו

(גודל טקסט)
אין ספק שדרייק נהנה לראות את יאניס אנטטוקומפו מתקשה בסדרה נגד טורונטו, אך התעלולים של הראפר הרגיזו כמה אנשים בדרך. מנהל בכיר של אוקטגון, הסוכנות שמייצגת את היווני, צייץ היום (רביעי) בטוויטר שהוא "לא ראה חוסר כבוד כזה מימיו", לאחר שהזמר הקנדי הטריל פעם אחר פעם את כוכב הבאקס.


נוכחותו של דרייק בלטה פעם נוספת הלילה, במהלך המשחק הרביעי בסדרה, כשהוא צחק לאחר החטאת עונשין של יאניס, טייל ללא הפסקה בצידי המגרש ואף נגע במאמן הראפטורס ניק נרס. הגריק פריק לא נשאל לגבי דרייק לאחר המשחק הלילה, אבל אינספור אוהדי מילווקי יצאו נגד הזמר בטוויטר. רבים מאותם ציוצים הופיעו בעיתון "מילווקי ג'ורנל סנטינל" תחת הכותרת "מילווקי לגמרי שונאת את דרייק, שמשום מה מורשה לטייל ליד המגרש ולהטריל את יאניס".


הסדרה תחזור לאולם הביתי של הבאקס לקראת המשחק החמישי, אך דרייק יקבל הזדמנות אחת נוספת להתגרות בכוכב היריבה כאשר אלופת העונה הסדירה תחזור לטורונטו בשבת בלילה, לכבוד המשחק השישי.





במקביל, אוהדי טורונטו יזמו קמפיין לא שגרתי במטרה להשאיר את קוואי לאונרד בקבוצה גם בעונות הבאות. יותר מ-50 מסעדות בעיר הצטרפו לקמפיין 'Ka'Wine and Dine' והצהירו שאם הפורוורד יחליט לחתום על חוזה חדש במדי הראפטורס, כשיהפוך לשחקן חופשי בקיץ, הוא יזכה לארוחות חינם בכל אחת מהן. ולא מדובר רק במסעדות, גם נהגי מוניות ושירותים דומים יכולים להשתתף ביוזמה. לאונרד מחזיק באופציית שחקן על סך 21.3 מיליון דולר לעונה הבאה, אם יפעיל אותה, הוא יהפוך כאמור לשחקן חופשי בלתי מוגבל ויוכל לחתום היכן שיחפוץ. מה שבטוח, הדבר שהכי יעזור לשכנע את קוואי, הוא זכייה באליפות בסוף הפלייאוף הנוכחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי