גולדן סטייט: קווין דוראנט לא כשיר לפתיחתה של סדרת הגמר

קווין דוראנט
קווין דוראנט | AFP

הפורוורד טרם החלים מהפציעה בשריר התאומים ויחמיץ את המשחקים הראשונים בקרב על התואר. הווריורס מסרו: "מלאי תקווה שהוא יוכל לחזור בהמשך". גם דמרכוס קאזינס ייעדר. הבדיקה הבאה: ביום רביעי

(גודל טקסט)

קווין דוראנט עבר בדיקת כשירות נוספת היום (חמישי) ובה נקבע כי הוא לא יוכל לשחק במשחקים הראשונים של סדרת גמר ה-NBA. הפורוורד, שנבחר הערב לחמישייה השנייה של העונה, מתאושש ממתיחה בשריר התאומים הימני שלו, וקבוצתו גולדן סטייט ווריורס מסרה בהודעה שהוא עדיין לא קיבל את הפטור רפואי על מנת להתאמן עם חבריו. מנגד, הקבוצה מלאת תקווה שיוכל לחזור בהמשך הסדרה.

בנוסף, מי שעשוי עלול לחזור במהלך הגמר הוא דמרכוס קאזינס. גם הסנטר נבדק והוא טרם החלים מהקרע בשריר הארבע ראשי ברגלו השמאלית. הקבוצה טענה כי "תאריך החזרה המדויק עוד לא ידוע והוא תלוי בקצב ההחלמה". העדכון הבא לגבי המצב של שני הכוכבים מתוכנן ליום רביעי בשבוע הבא, כאשר סדרת הגמר תחל יום לאחר מכן.

הווריורס הוכיחו בגמר המערב שהם לחלוטין יכולים להסתדר ללא דוראנט, לאחר שהדיחו בסוויפ את פורטלנד טרייל בלייזרס, במפגן דומיננטיות שהזכיר לכולם שהם הפכו לקבוצה הטובה בליגה עוד לפני ש-KD נחת באוקלנד. האלופה, שהעפילה לגמר החמישי ברציפות שלה, מחכה ליריבה בקרב על התואר, שם צפויה להיות להם תחרות קשה יותר בין אם זו תהיה מילווקי או טורונטו.



ימשיך לצפות בחבריו מהצד. קווין דוראנט (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי